امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استقلال از پس پیروزی بر نیامد/امید گناوه مدعی شد

یاران سبز: دور برگشت مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان با انجام چهار دیدار آغاز شد. امید که بهترین نتیجه نیم فصل نخست خود را در مقابل ایرانجوان خورموج به دست آورده بود در دیدار برگشت هم موفق به شکست ۵ بر ۱ ایرانجوان شد. خیبر در اهرم با یک گل پویا دیلم را مغلوب کرد . در گناوه سپاهان با چهار گل مغلوب ایرانجوان بوشهر شد و دیدار حساس دو تیم پیروزی برازجان و استقلال بوشهر هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پیروزی به پایان رسید تا فاصله امتیاز صدرنشینان بیش از پیش کم شود.

در گناوه ، امید خیلی زود دروازه خود را بر روی اولین حمله ایرانجوان خورموج باز شده دید. فرخداد محمودی در دقیقه سه از غفلت مدافعین امید استفاده کرد و گل نخست این دیدار را به ثمر رساند. خورموجی ها که مجتبی عبدالهی بهترین بازیکن نیم فصل نخست خود را به همراه نداشتند در مقابل فرارهای دیدنی سید امیر حسین موسوی مقاومت نکردند و خیلی زود نتیجه را واگزار کردند. موسوی در اولین فرار خود بازی را مساوی کرد و دقایقی بعد از اشتباه خط دفاعی حریف سود برد و دومین گل امید را هم به ثمر رساند تا نماینده گناوه پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم باز هم برتری با امید بود که حاصل این برتری گلهای محمد باقری ، ضرغام امیری و امید طباطبایی بود. در این دیدار باز هم ضرغام امیری در دفاع بدون نقص کار کرد و سید امیر حسین موسوی هم بی نقص گل زد. در این دیدار میلاد شیخیانی و محمد جواد فقیه از خورموج هم عملکرد خوبی داشتند.

در حاشیه:

بدون هیچ دلیلی دو لنگه کفش به زمین پرتاب شد البته بنظر می رسید بیشتر شبیه به شیطنت بود.

 استقلال بوشهر صدرنشین این مسابقات هم در برازجان غافلگیر شد . این تیم که شانس اول قهرمانی در مسابقات است در برازجان ۳ بر ۲ مغلوب پیروزی شد. نماینده برازجان که حالا مهدی لیراوی را بر روی نیمکت خود قرار داده است با فرستادن یاسین گنجی به آخرین نقطه دفاعی نظم خوبی به مدافعین خود داد. در این دیدار ابتدا آرش خلیفه برازجانی از روی نقطه پنالتی پیروزی را پیش انداخت .این گل با ضربه رسول غلامی در همان نیمه نخست پاسخ داده شد. با آغاز نیمه دوم دردسرهای استقلال هم آغاز شد. محمد رضا اسلوب یکی از بهترینهای استقلال با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. این اخراج و گل خلیفه برازجانی تا حدودی نظم استقلال را به هم ریخت اما شاگردان پور بهی باز هم نتیجه را مساوی کردند. این گل را پولادتن به ثمر رساند. در دقایق پایانی پیروزی باز هم به گل رسید و باز هم گلزن خلیفه برازجانی بود . این گل پایان گلزنی در این دیدار حساس و زیبا بود.

پویا دیلم گر چه همچنان تیم انتهای جدول لیگ نوجوانان است اما خیبر در خانه به سختی توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.حسین بهادر که از بهترینهای این بازی بود تنها گل این دیدار را هم به ثمر رساند.

ایرانجوان بوشهر در هفته نخست دور برگشت به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت. این تیم که میهمان سپاهان گناوه بود با چهار گل به پیروزی رسید. ایرانجوان ابتدا با گل سید احمد سجادی از میزبان پیش افتاد و در ادامه دو گل زیبا از رضا خنسیر ایرانجوان را سه گله کرد. سپاهان در نیمه نخست دو موقعیت تک به تک را از دست داد . فرار های تماشایی درویشی نوک حمله گل نزن سپاهان دو موقعیت مناسب را برای سپاهان به دنبال داشت که در هر دو مورد رضا خواجه حسنی دروازه بان ایرانجوان موفق عمل کرد.

ایرانجوان در نیمه دوم هم به یک گل دست یافت . یک تغییر توسط بهنام سرتلیان و ورود سالار غضنفری گل چهارم ایرانجوان را به دنبال داشت.

در این دیدار علیرضا تکین و رضا خنسیر از بهترینها بودند اما عملکرد خوب رضا خواجه حسنی در درون دروازه عامل اصلی در پیروزی ایرانجوان بود.

ایرانجوان بوشهر با این پیروزی از نظر امتیاز با استقلال برار شد و تنها به دلیل آواراژ گل کمتر صدر را از دست داد.

ایرانجوان کنگان هم از این مسابقات انصراف داد. عزیزیان مدیر عامل این تیم دلیل انصراف ایرانجوان را عدم همکاری مسئولین کنگان و هیات فوتبال استان عنوان کرد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *