امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استقلال بوشهر در لیگ برتر نونهالان کشور تنها اما امیدوار

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر نونهالان کشور هفته پنجم خود را هم پشت سر گذاشت. استقلال بوشهر که در گروه هفت تیمی جنوب با تیم‌های مس کرمان، فولاد یزد، البدر بندرکنگ، خلیج فارس شیراز، برق جدید شیراز و برق شیراز همگروه‌ست در این هفته میزبان البدر بندر کنگ بود که این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان حمید پوربهی عملکرد خوبی داشتند. حرکت‌های بی نقص هادی برخ که بهترین بازیکن این دیدار بود در کنار محمد جعفری منفرد، ابوالفضل عسکری و علی مظفری نوید روزهای بهتری را برای این تیم می‌دهد. در این دیدار علی مظفری هر دو گل استقلال را به ثمر رساند. استقلال با این مساوی ۵ امتیازی شد و در مکان چهارم جدول ایستاد. از این گروه یک تیم سقوط می‌کند.

استقلال بوشهر تنها نماینده استان در لیگ برتر نونهالان کشور است. این تیم نیاز به حمایت‌های مالی دارد ولی تا کنون کمترین توجهی به این تیم نشده است و این بی‌توجهی می‌تواند عواقب خطرناکی برای تنها نماینده استان در این رده سنی داشته باشد.

حضور بازیکنان نونهال استان در لیگ برتر نونهالان کشور و کسب تجربه بهترین راه برای آینده سازی در فوتبال استان است اما این تنها راه هنوز حامی مناسبی را به خود ندیده است.

بی شک رد پای بازیکنانی مانند برخ را در آینده فوتبال بوشهر و کشور خواهیم دید.

محمد جعفری منفرد تنها بازیکن گناوه‌ای این تیم است که در آخرین نقطه خط دفاعی استقلال به بازی گرفته می‌شود.

%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1 %d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%86%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%af

 

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *