امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایرانجوان ، خوب گل زد عالی دفاع کرد+تصویر

یاران سبز: هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی ایرانجوان همراه بود. این تیم که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان فولاد نوین اهواز در یک بازی خوب موفق شد با یک گل فولاد نوین را مغلوب کند . این پیروزی ایرانجوان را تا مکان دوم جدول بالا کشید مکانی که تا هفته ششم در دست فولاد نوین بود. در این دیدار شاگردان غلامرضا دلگرم با استفاده از حرکات حمید رضا سلیمانی و علی بیگدلی در جناحین خود در نیمه نخست موفق تر از میهمان عمل کردند ولی نیمه نخست گلی به همراه نداشت. در نیمه دوم حرکت امین مشایخ در نزدیکی محوطه جریمه با خطای مدافع فولاد متوقف شد که این ضربه را علی بیگدلی در گوشه دروازه فولاد قرار داد. بعد از این گل فولاد برای رسیدن به حداقل امتیاز تمامی فشار ممکن را بر مدافعین ایرانجوان وارد کردند اما در روزی که هم مدافعین و هم نصاری در درون دروازه کم اشتباه بودند حریف هم نتوانست به گل برسد.

در حاشیه:

درست زمانی که فولاد فشار خود را بر دروازه ایرانجوان افزایش داده بود تعدادی از تماشاگران هم ناخواسته ایرانجوان را تحت فشار قرار دادند که این موضوع با عکس العمل کادرفنی ایرانجوان روبرو شد و حتی دلخوری دلگرم را هم به دنبال داشت.

علی حق دوست در میانه میدان ایرانجوان تلاش بسیار زیادی برای کنترل حمله های میهمان انجام داد در کنار این بازیکن حسین پور امینی جوان هم خستگی ناپذیر و مفید کار کرد.ایرانجوان-بوشهر غلامرضا-دلگرم نصاری محسن-فیاض-بخشمهدی-شکوهی علی-غلامرضاپور علی-حق-دوست علی-بیگدلیحمیدرضا-سلیمانی پورامینی امین-مشایخ حسین..پورامینی

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *