امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

بازیکنانی که صعود تیم ها را رقم زدند+تصویر

یاران سبز _ محمداحمدزاده : بازی های رده سنی جوانان را اکثر مربیان دنبال می کنند زیرا آینده سازان و مستعدین در این رده پا به توپ می شوند و یکی از پرشور ترین رده های سنی در استان است. رقابت های لیگ دسته اول جوانان استان در قالب دو گروه هفت تیمی شمال و جنوب پیگیری شد که از گروه شمال پرسپولیس کاکی و پیروزی برازجان و از گروه جنوب پرسپولیس شهرداری گناوه و پاس اخند عسلویه چهار تیم صعود کنند بودند که در پایان دو تیم پیروزی برازجان و پرسپولیس کاکی به لیگ برتر جوانان استان صعود کردند این مسابقات با قهرمانی پیرزی برازجان و نایب قهرمانی پرسپولیس کاکی به پایان رسید.

پیروزی برازجان تیمی که فراز نشیب زیادی را در دوره گروهی تجربه کرد و در جدول رقابت فشرده ای با دیگر تیم ها برای صعود داشت و در پایان جواز صعود را به دست آورد و با پیروزی بر پرسپولیس گناوه به فینال لیگ برتر استان راه یافت. در این تیم حامد مطهری در قلب خط دفاع یکی از بهترین های مسابقات بود ، مدافعی با تجربه و فیزیک بدنی مناسب که در هوا قدرت سرزنی خوبی داشت؛ رهبری این تیم به عهده  مسلم برزکار بود که در میانه میدان مرد همیشه جنگنده برازجانی ها لقب گرفت، پیروزی برای رسیدن به لیگ برتر مدیون واکنش های فرج قائد زاده است. قائدزاده در دور گروهی و دیدار رفت در برازجان در برابر پرسپولیس گناوه بارها با واکنشهای خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد.

قائد-زاده

پرسپولیس کاکی تیمی که از همان ابتدا عزم خود را برای صعود جزم کرده بود در مرحله گروهی یکی پس از دیگری حریفان خود را از پیش رو برداشت و با امتیازات کامل پا به مرحله نیمه نهایی گذاشت و در عسلویه در برابر تیم خوب پاس اخند در خانه حریف کار را یکسره کرد. در این تیم در قلب خط دفاعی یوسف مغدانی و علی کارگر منحصر در دفاع روز های خوبی را پشت سر گذاشتند. در خط میانه و حمله هم میلاد اکبری پا به توپ و سر حال نشان داد و صابر احمدی هم یکی دیگر از خوبی های کاکی بود .اما علی کارگر منحصر در قلب دفاع این تیم موثرترین مهره بود و بهترین بازیکن این تیم هم لقب گرفت.

پرسپولیس-کاکی.امید-گناوه

پرسپولیس شهرداری گناوه را می توان قدرتمندترین تیم مسابقات نامید .این تیم گر چه در نیمه نهایی مقابل پیروزی برازجان تسلیم شد ولی در هر دو دیدار برتر از حریف برازجانی بود. در پرسپولیس عابد زارعی به خوبی در خط دفاعی ظاهر شد و بیژن جعفری هم در این تیم جنگنده و با قدرت کار کرد و دوندگی بی امانی داشت. مهدی تندسر در خط حمله گلهای حساسی برای این تیم در مرحله گروهی به ثمر رساند ولی در چارچوب دروازه پرسپولیس یزدان سالخورده روز های خوبی با پرسپولیس داشت او در بازی های خارج از خانه این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در خانه هم فقط یکبار دروازه خود را باز شده دید. سالخورده در ۱۴ مسابقه انجام شده تنها چهار گل دریافت کرد عملکرد او باعث شد تا بهترین بازیکن پرسپولیس شهرداری شناخته شود.

 جوانان-..-پرسپولیس-.-کاکی

در دیگر تیم ها هم بازیکنان شایسته ای پا به میدان گذاشتند. بهمن برازجان گر چه از لیگ دسته اول سقوط کرد ولی در خط میانی این تیم مجتبی نیکنام حضور داشت که اگر کمی میدان دیده شود می توان نوید روز های خوب را دهد. در پاس اخند هم محمد احمدزاده در میانه میدان عملکرد قابل تحسینی داشت و در کنار حسام نامه نژاد از بهترین های پاس اخند عسلویه بودند. در کار گر بنه گز حسین پولادی در خط حمله و رضا جوکار در آخرین نقطه خط دفاعی با بازی های خوب خود کارگر بنه گز را در آخرین لحظه در لیگ نگه داشتند.در امید گناوه هم اسماعیلی در میانه میدان این تیم پر تلاش ظاهر شد و حسین حیاتی هم در خط حمله گلهای حساسی را برای امید به ثمر رساند. امیدی ها قبل از آغاز مسابقات حساب ویژه ای بر روی فرهادی باز کرده بودند اما یک فرهادی عصبی نتوانست گره های امید را باز کند . در پتروشیمی نوری کنگان هم جواد صداقت و علی سعیدنیا تاثیر گذار نشان دادند.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. محمد جواد

    سلام اقای مرتضی خدری و جناب اقای احمد زاده . ببخشید اگه امکان داره خواهش میکنم یه خبر در مورد ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه بزنید روی سایت. همه جا حرف از تغییر اقای عماد است و ۲گزینه هم اکثر ورزشنویسان و ورزشکاران بعنوان جایگزینهای اصلی ایشان دارن نام می برن یکی اسکندر طاهری و یکی صادق عبدالهی لطفا پیگیری بکنید و خبری در این خصوص بزنید . ممنون از سایت بسیار خوبتان .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *