امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

باز هم پیروزی اما در جدول تغییر حاصل نشد

یاران سبز_مرتضی خضری: موج در چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به سه امتیاز حساس دست یافت. این تیم که در ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه میزبان شهید جهان‌نژادیان آبادان بود با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت. این پیروزی موج را تا یک قدمی همین تیم در جدول بالا برد. حالا موج سه بازی حساس را باید پشت سر بگذارد و منتظر حوادثی بماند که در جدول به سود این تیم رقم بخورد تا سال آینده هم میهمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باشد.

در این دیدار جسارت حسین شمسی در درون دروازه، تجربه بالای امیر جامعی، جنگندگی فوق العاده جعفر غلامی در خط دفاعی و دوندگی‌های بی‌امان تندسر و صیادی دو جوان رعنای موج باعث شد تا سومین پیروزی موج هم در این رقابت‌ها به دست آید. در نیمه نخست فشار بی امان موج نتوانست کاری از پیش ببرد اما تجربه جامعی گل نخست این بازی را در پی داشت. در نیمه دوم موج دست و پا بسته در اختیار حریف بود و حتی داور هم با این تیم همکاری کرد تا دروازه موج بسته بماند. در نیمه سوم یک فرار از احمد دهقان گل دوم را برای موج در پی داشت اما این گل خیلی زود پژمرده شد و میهمان در اولین حمله با ضربه مهرداد ده‌باشی به گل رسید. دو دقیقه پایانی نیمه نخست هیجان زیادی داشت ولی مصدومیت های متوالی حسین شمسی تب بازی را کاهش داد و در ادامه حرکت سید مهدی حسینی حقیقی هم گل سوم موج را در پی داشت. موج با این پیروزی گر چه ۱۲ امتیازی شد ولی همچنان در منطقه سقوط قرار دارد و در فاصله دو امتیازی شهید جهان‌نژادیان است.

خدری نماینده حوزه شمال استان در مجلس شورای اسلامی و محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان هم تماشاگر این دیدار بودند.

بازیکنان موج با به ثمر رساندن هر گل شادی خود را با نماینده مجلس تقسیم می‌کردند.

در کمتر از دو دقیقه مانده به پایان بازی حسین شمسی که عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه موج داشت مصدوم شد و جای خود را به محمد امین صیادی داد. موج که در این بازی فتوت سنگربان اول خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت صیادی را با کاور به درون دروازه فرستاد که پوشیدن کاور مورد اعتراض حریف قرار گرفت. از قرار معلوم نماینده آبادان قبل از بازی لباسی را پوشیده بود که شماره پیراهن بازیکنان با شماره درج شده در کارت مغایرت داشت و به همین دلیل ناظر فدراسیون اجازه بازی به تعدادی از بازیکنان این تیم نداد. این تصمیم نماینده فدراسیون باعث شد تا وقتی که صیادی با کاور وارد دروازه شد مورد اعتراض حریف واقع شود و حتی میهمان تهدید به ترک زمین کرد.%d8%b3%d8%a7%d8%ad%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ac

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *