امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با مربیان فوتسال لیگ استان در هفته ششم

یاران سبز : مربیان لیگ فوتسال استان این هفته حرفشان چه بود .

هاشم دولتی زاده سرمربی تیم جنوب بنک بعد از شکست تیمش در برابر پرسپولیس دیر گفت : امروز ما خیلی خوب بودیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و طبق معمول حاکم بلامنازع زمین بودیم ، ولی نتوانستیم از موقعیت های بی شماری که بدست آوردیم استفاده کنیم ، گرچه استرس میزبانی حریف هم بر روی بچه های ما اثر گذاشته بود ولی از تیم راضی هستم و ما قطعا امسال در لیگ خواهیم ماند و جزء چهار تیم بالا خواهیم بود.

سرمربی جنوب بنک در خصوص عملکرد داوری در این مسابقه نیز ، گفت : علاقه ندارم بعد از برد یا باخت در خصوص داوری صحبت کنم و اعتراضی داشته باشم ، ولی امروز واقعا داوری ضعیف بود و باعث باخت صد در صد ما شد ، خدا را شاهد می گیرم برای اولین بار بود که این احساس را کردم که داور دارد از روی غرض تصمیم می گیرد ؛ وی افزود :ما شدیم موش آزمایش گاهی و داورانی را برای ما می گذارند که در حد بازی ها نیستند ، سطح فوتسال بازیکنان ما خیلی بالا آمده و بازی ها از حساسیت بالا بر خوردار است . داوران در سطح بازی ها نیستند، اشتباه داور و سوت های او باعث پیروزی دیر شد و با این شکل داوری هزینه ها و زحمات چندین ماه ما خیلی راحت از بین می رود.

دولتی زاده در پایان گفت : موضوعی که لازم است گفته شود زمان برگزاری مسابقات است که زمان نامناسبی است .ما در سالن بازی می کنیم سیستم خنک کننده ، نور کافی وجود دارد و می توان این بازی ها را در زمان بهتری برگزار کرد و ساعت ۴ اصلا وقت مناسبی نیست و در اوج گرما رفتن به شهر ها و بازی کردن بسیار سخت است.

 عباس فرخ سرمربی تیم وحدت بردستان بعد از شکست تیمش در دقایق پایانی مسابقه گفت : بازی شرایط خوبی داشت و ما به دو گل رسیده بودیم در ادامه بدنبال گلهای بیشتر بودیم که با کم تجربگی فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم و باعث شد در دقایق پایانی بازی را واگذار کنیم.فرخ در پاسخ به این سوال که چرا بعد از تعطیلات تیم شما دو شکست متوالی داشته است، گفت :بله ، با شما موفق هستم ، یکی از بهترین تیم ها در زیر گروه بودیم و همان تیم با شرایط کاملا خوب و آمادگی کامل به مسابقات آمدیم ولی وقفه ای که در انجام بازی ها به وجود آمد به ضرر ما بود ، چرا که اسکلت اصلی ما که سه بازیکن از شیراز هستند در تمرینات در اختیار تیم نیستند. ایشان در پایان افزود : خداراشکر تا حالا داوری ها برای ما خوب بوده ، تیم دهقائد هم یکی از تیم های هست که به تازگی وارد مسابقات شده و با توجه به اینکه دو گل از ما عقب بودند با حوصله بازی کرد و دو گل بر روی ضد حملات به ما زدند و کاملا حرفه ای و با تجربه بازی کردند.
حسینی سرپرست تیم شهرداری جم بعد از شکست تیمش در برابر تابان بوشهر گفت : بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی بهتر از تیم تابان بودیم ولی متاسفانه با تیم نصف و نیمه پا به این مسابقه گذاشته بودیم و اکثر بازیکنان خود را بنا به دلایلی در این مسابقه در اختیار نداشتم ولی در مجموع خوب بازی کردیم و فقط یک دقیقه کم آوردیم و باعث شد که گل را دریافت کنیم و بازنده بازی باشیم.

 قنبری کمک مربی تیم شهاب ریز بعد از پیروزی تیمشان در برابر استقلال خارگ گفت : بازی خیلی خوبی از سوی هر دو تیم صورت گرفت و یکی از بهترین بازیها در این مسابقات بود از بچه های تیم راضی هستیم ، ولی متاسفانه با شرایط خیلی سخت و بدون هیچ اسپانسری و با کمک های مردمی تا به اینجا رسیدیم و به مسابقات می رویم.قنبری در ادامه افزود : داوری بازی با استقلال نسبت به بازی های قبلی خوب بود به هر حال اگر داور هم اشتباه می کند عمدی در کار ندارد ، داشته های ما در داوری همین هست و باید آنها را حمایت کنیم. وی در پایان گفتگوی گفت : تیم استقلال خارگ تیم خیلی خوب هماهنگ و منسجمی نشان داد و به نطر من سختی و خستگی راه باعث باخت آنها شد.

 مصاحبه با مربیان : محمداحمدزاده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *