امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با مربیان لیگ فوتسال ، سعید خضری :بعضی چراها در فوتسال قابل هضم نیست

یاران سبز : در پایان هفته نهم لیگ فوتسال استان مربیان فوتسال چه گفتند.

سعید فخرائی مربی شهرداری جم:از هجمه به وجود آمده درباره تماشاگران جمی دلخورم ، در استان مثل تماشاگران جمی پیدا نمی شود.سعید خضری سرمربی تابان بوشهر:بازی حساس و پر فشاری را انجام دادیم.تمدن سرمربی تیم امید دهقائد: نیم نگاهی به قهرمانی هم داریم.حمید بهی سرمربی تیم استقلال خارگ:شانس ما برای قهرمانی خیلی کمرنگ است.

سعید فخرائی مربی تیم شهرداری جم بعد از شکست تیمش در مقابل جنوب بنک گفت :بازی را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه گرمی هوا ثاتیر بدی رو کار ما گذاشت و چند موقعیتی هم که داشتیم استفاده نکردیم . در خصوص داوری هم این چهارمین باز متوالی است که داور های دیری بازی های ما را قضاوت می کنند با وجود اینکه ما اعتراض هم کرده بودیم ولی باز هم همان داور ها رو گذاشتن ، احساس می کنم قضیه چیز دیگری است،تیم داوری از دیر بوده از آن طرف هم پرسپولیس دیر صدر جدول است و این داوری ها بی دلیل و بی تاثیر نیست.هیات فوتبال هم بیشتر به فکر هزینه ها است و داور های را استفاده می کنند که به محل مسابقه نزدیک باشند و توجهی به حساسیت موضوع ندارند و در این بین تیمها تاوانش را می دهند .

وی در ادامه اظهار داشت : امروز به ما خبر دادند بازی آینده ما در جم بدون تماشاگر است و مبلغ پانصد هزار ریال جریمه هم هستیم ، نمیدونم روی چه حساب کتابی این کار را انجام دادند ، این قضیا  ما را اذیت می کند.باور کنید تماشاگران جمی بسیار با فرهنگ هستند. در جریان برگزاری بازی امروز با بنک هم تماشاگران بنک بطری آب درون زمین پرتاب کردند .فخرایی از برخورد چندروزه فضای مجازی که در اختیار بنک قرار دارد هم گلایه داشت و گفت:  با نوشته های خود قضیه را حساس کردند که این نوشته ها موجود است.وی ادامه داد : در بازی امروز از سوی تماشاگران فحاشی و توهینی صورت نگرفت ولی بحث های اینچنینی و مشکل ساز دانستنن تماشاگران جمی فضا را بدتر می کند چرا که ما از نزدیک می بینیم تماشاگران جمی بسیار با فرهنگ و فوتبالی هستند در جم مسابقات لیگ دو هم برگزار می شود و هیچ گزارشی از تماشاگران نبوده است.فخرائی در پایان صحبت های خود گفت : وصله ناجور زدن به تماشاگران جمی همه را دلگیر کرده است باید به تماشاگر خوب احترام گذاشت در دور رفت بنک در جم بازی را باخت و آن همه درگیری به وجود آورد ، امروز هم ما باختیم مگر اتفاقی رخ داد؟درگیری پیش آمد؟ هم مودبانه خداحافظی کردیم.

سعید خضری سرمربی تیم تابان بوشهر بعد از پیروزی پر گل تیمش در برابر وحدت بردستان گفت :بازی خیلی سخت و پر فشاری بود ، در این مسابقه هفت تا گل زدیم باید هفت تای دیگر هم باید می زدیم،که متاسفانه از موقعیت های تک به تکی که بدست می آوریم استفاده نکردیم،ولی در این چند سالی که در فوتسال زحمت کشیدم امروز ثمره آن را دیدم و به جزء بازی با جم که کمی ضعیف کار کردیم در اکثر بازی ها خیلی خوب کار کردیم.در مسابقه امروز هم با وجود اینکه چند بازیکن تاثیر گذار خودمان را در اختیار نداشیتم و به پیروری رسیدیم.

خضری در پایان صحبت های خود گفت : بعضی چرا ها قابل هضم و تحمل نیست،چرا در بازی ریز و دیر ناظر مسابقه اجازه برگزاری بازی را نداده ، چرا در هشت گذشته ناظران برخوردی نکردند،اگر این بازی هم برگزار نشده بازی استقلال خارگ و امید دهقائد هم بدلیل اینکه تیم دهقائد سرپرست نداشته نباید برگزار می شد،مگر می شود ناظران سلیقه ای کار کنند،به هر حال شرایط جدول حساس است و باید همه در برابر قانون یکسان باشند.الان منتظر رای کمیته انضباطی هستیم تا درباره نتیجه بازی تصمیم بگیرد شاید نتایج بازی امروز طوری رقم می خورد که به نفع تیم های دیگر بود که در کورس قهرمانی هستند.

حمید بهی سرمربی تیم استقلال خارگ بعد از شکست تیمش در برابر امید دهقائد گفت : بازی خوبی به نمایش گذاشتیم در نیمه اول هم موفق شدیم با یک گل به رختکن برویم ولی در نیمه دوم از موقعیت های که بدست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم و اسیر ضد حملات تیم دهقائد شدیم و در پایان بازی را واگذار کردیم.

بهی در پایان صحبت های خود گفت : اگر دو بازی که نتایج را واگذار کردیم از موقعیت ها استفاد کرده بودیم الان شرایط ما متفاوت بود ، اصلا از بچه ها راضی نیستم و با این وجود شانس ما برای قهرمانی خیلی کم رنگ شد.

تمدن سرمربی تیم امید دهقائد بعد پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر استقلال خارگ گفت :بازی سخت ، پایاپی و درگیرانه ای انجام دادیم ، با وجود اینکه در نیمه اول هم بازی را واگذار کردیم در نیمه دوم بازی حریف را خواندیم  و با تغییرات و تعویض های که انجام دادیم موفق شدیم به برتری برسیم.

سرمربی امید دهقائد در ادامه صحبت های خود گفت : از تک تک بچه های خود راضی هستم ولی هنوز هم جا دارد که بهتر شویم.هنوز چندین هفته باقی مانده و برنامه برای قهرمانی هم داریم ، بچه های ما هم هیچگونه حمایت و شارژ مالی نشده اند و نتوانستیم آنها را تشویق کنیم .

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. برازجانی

    اقای فخرائی سرمربی جمی: مثل اینکه اتوبوس کشتی گیرانی برازجانی را فراموش کردید که در شهر جم توسط همین جمی ها خورد و خمیر شد و چند ورزشکار عزیزمان به شدت زخمی و مصدوم شدند.
    درگیری با داوران فوتبال استانی در شهر جم که چند مدت پیش رخ داد چی اون هم باز فراموش کرده اید.
    چرا فیلم بازی میکنید آقای محترم تماشاگران جمی با حرکات خودشان در استان شناخته شده اند نیاز به تعریفات شما نیست

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *