امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بزرگداشت استاد ایرج شمسی زاده + تصویر

یاران سبز : کافی است نام استاد ایرج شمسی زاده در میان باشد ، حلقه شکل می گرد و زمان آهنگین می شود  ، شب گذشته جوانان گناوه ای به وعده خود عمل کردند و بزرگداشت بزرگ مرد ادبیات استان را گرامی داشتند.

سالها است این محلی سرای خاکی با سروده هایش افکار را به جستجو در عمق واژه های محلی تا عرش فرا می خواند.

در این مراسم که مجری آن اکبر مولایی بود  ابتدا اسماعیل زمانی متنی را در باره استاد ایرج شمسی زاده خواند و سپس فرج اله کمالی آغاز گر حضور شاعران بر روی سن بود و در ادامه امان ابراهیمی ، اصغر شمسی پور ، جواد نگهبان ، ابراهیم خدری ، رضا دهقانی ، سید طالب هاشمی ، معصومه خدادادی و محمودی اشعار خود را قرائت کردند.

روایت تصور از ابتدا تا انتها

ایرج-.شمسی-زاده بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده. بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده10فرج-اله-کمالی بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده3 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زادهبزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده7 سید-عبدالحسین-موسوی بزرگداشت-ایرج-شمسی.زادهرضا-دهقانی بزرگداشت-ایرج.شمسی-زاده بزرگداشت.ایرج-شمسی-زادههاشمیایرج-شمسی-.زاده اصغر-شمسی-پوریوسف-زاده محمود-سلمان-پور بزرگداشت..ایرج-شمسی-زادهعیسی-عباس-زاده رضا-محمدی بزرگداشت-ایرج-شمسی-.زادهبزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده21 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده-20 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده22بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده18 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده-17 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده15بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده6 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده5 بزرگداشت-ایرج-شمسی-زاده..

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. قرمز

    بنده خودم جمعه نرفتم استادیوم نشستم خونه نگاه داربی بکنم ولی شما هم واقعا بی انصافی وقتی که پرسپولیس گناوه باخت میاره نیم ساعت بعدش مینویسی پرسپولیس تاکتیک نداشت و باخت اما الان دو روز گذشته پرسپولیس ت با ۱۱ بازیکن که حتی ذیحره هم نداشته تیم صدر جدول رو برده مطلبی ننوشتی متاسفم برات باز هم ذات خودت رو نشون دادی اما شما سقوط پرسپولیس به گور خواهید برد بازم متاسفم بد نیست ادم یه موقع پا رو دلش بزاره و با انصاف باشه

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام قرمز جان
      اول ، شاید از کل بازی داربی بسیار ، بسیار ، بسیار مهیج ، خارق العاده و فرازمینی تاج و پرسپولیس ۳۰ دقیقه شو دیده باشم و در جریان بازی پرسپولیس گناوه هم نبودم و با اجازه ت فیلم سینمایی نگاه کردم
      دوم ، بازی قبل پرسپولیس که در اراک برد رو با عکس زدم ، پس حدس و گمان شما در مورد ذات اشتباه است
      سوم ، قبل از حرکت پرسپولیس و بعد از حرکت چند بار به آقای جعفری زنگ زدم که جواب نداد و حتی در مورد جدب بازیکنان هم چون آقای جعفری جواب نداد از آقای شولی لیست رو گرفتم که ایشان شاهد هستند.
      چهارم ، من سایت راه ننداختم که برای کسی به به و چه چه کنم
      پنجم ، نوشتن نقاط ضعف و قوت یک فرد و یا یک گروه و یا یک جامعه به پیشروت آنها کمک خواهد کرد و نقطه باز دارنده نیست
      ششم ، موفق و پیروز و سربلند باشید

      پاسخ
  2. سیدحسین میرجهانمردی

    باسلام . بنده این توفیق را داشتم از بندر ذیلم باتفاق یکی ازدوستان ذر این برنامه زیبا و بسیارجالب که در بزرگداشت استاد ایرج شمسی زاده برگزار شد شرکت نماییم. براستی حق مطلب ادا شد.باتشکر از بانیان این برنامه بیاد ماندنی.

    پاسخ
  3. امید چهارروستایی

    سلام .این کارجالب بود وتشکر ازهنرمندان همینکه درقیدحیات باشندتشکر ازبرگزارکنندهگان این برنامه.دوستداران استاد شمسی ازدهستان چهارروستایی

    پاسخ
  4. سید جواد حسینی حقیقی

    سلام به هنر دوستان.
    بسیار کار ارزشمند و جالبی انجام شد.
    بسیار زیباست از بزرگان هر رشته ای تا در قید حیات هستند تجلیل گردد تا بدانند چقدر عزیز و دوست دار دارند .

    پاسخ
  5. تدبیر و امید

    با سلام به همه عزیزان
    کار قشنگ و پسندیده ای بود و باید همیشه بزرگان جامعه در عرصه های مختلف را تا زمانی که در قید حیات هستند احترام و تقدیر کنیم.
    تشکر از دست اندرکاران برنامه که با تلاش زیاد این مراسم را برگذار کردند.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *