امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تقلا در انتهای جدول

یاران سبز_ مرتضی خضری: در ادامه بازی های هفته یازدهم لیگ برتر نوجوانان استان بوشهر یک بازی در شهر بوشهر و یک بازی در روستای سنای خورموج برگزار شد. در بوشهر خلیج فارس پنبه ریز موفق به شکست ۳ بر ۱ مجتمع گاز جم شد و در بوشهر هم پنبه ریز ۲ بر ۱ سپاهان گناوه را مغلوب کرد. چهار تیم انتهای جدول با این نتایج تنها جای خود را در انتهای جدول تغییر دادند.

خلیج فارس پنبه ریز  ۲   سپاهان گناوه  ۱

دو تیمی که هفته ها در جدول رده بندی کنار هم قرار داشتند با این نتیجه تنها جای خود را در جدول عوض کردند و همچنان همسایه هستند. خلیج فارس پنبه ریز بوشهر با این پیروزی به مکان ششم جدول رسید و سپاهان با سقوط یک پله ای جای پنبه ریز را در مکان هفتم گرفت. در این دیدار دو تیم در نیمه نخست دروازه ها را کمتر تهدید کردند و بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم نصراله شهمرادی در دومین بازی خود هم برای پنبه رز گلزنی کرد و یکی از بهترین بازیکن این دیدار بود. دقایقی بعد از این گل امین بخشی بهترین گلزن سپاهان گناوه بازی را مساوی کرد اما گل امیر عباس بیابان زاده نگذاشت امتیاز این بازی تقسیم شود.

در تیم سپاهان گناوه حیدر زمانی طبق معمول از بهترین ها بود. در میانه میدان هم عباس حسینی عملکرد خوبی داشت.

مرصاد سنا خورموج  ۳  مجتمع گاز جم  ۱

مرصاد سنا که از ابتدای لیگ آخرین نقطه جدول را هدف قرار داده بود با شکست مجتمع گاز جم جای خود را با این تیم در جدول عوض کرد. مجتمع گاز جم که در این رده بازی های ضعیفی انجام می دهد حالا کاندید اول سقوط است. مجتمع در این بازی ابتدا با ضربه محمدرضا کیانی به گل رسید اما در همان نیمه نخست دو بار دروازه این تیم باز شد. گل های مرصاد را در نیمه نخست محمد امین باغبان و محمدرضا بازداریان به ثمر رساندند. در نیمه دوم هم به لطف بازی خوب علی احمدی، سنا به گل سوم هم رسید. این گل را علیرضا مزارعی به ثمر رساند.

علیرضا سناپور دروازه بان مرصاد در این دیدار یکی از بازیکنان تاثیر گذار زمین بود.

محمد علی زاده هافبک چپ مجتمع گاز جم بهترین بازیکن این تیم در دیدار مقابل مرصاد بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *