امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تمدن سرمربی امید دهقائد:تمام تلاشمان را برای بهترین نتیجه انجام می دهیم+تصویر

یاران سبز : محمد احمدزاده ـــ مربیان فوتسال در پایان هفته سیزدهم چه گفتند.

سعید خضری بعد از شکست تیمش در برابر شهرداری جم گفت : در دیدار مقابل جم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم حتی موفق شدیم گل اول را هم به ثمر برسانیم ولی با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تاثیر گذار خود را در این دیدار در اختیار نداشتیم نتوانستیم خوب ظاهر شویم و باعث باخت ما شد.

خضری در ادامه اظهار داشت : بعد از مصاحبه ای که هفته گذشته انجام دادم بعضی از دوستان از ما دلخور شدند .اگر پرسپولیس دیر موفق به قهرمانی شد مبارک باشد ، چون حق آنهاست ، نمی خواهم تیم دهقائد را زیر سوال ببرم نه هرگز اینگونه نیست احترام زیادی برای آقای چیره و تمدن قائلم ولی حق را بیشتر به پرسپولیس دیر میدهم چرا که در چند سال اخیر همیشه جزء مدعیان بودند  گرچه تیم دهقائد هم تا اینجا و در نیم فصل دوم بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته و نشان داده تیم خوبی است،وی همچنین در مورد جریانات هفته گذشته که در بوشهر اتفاق افتاد بیان داشت : با وجود اینکه نزدیک به یکسال است اقای عبدی پور به هیات فوتبال آمده اند با تمام مشغله های که داشتند برای بازی ما مقابل استقلال به سالن آمدند ولی اتفاقات ناخوشایندی رخ داد که جا دارد از آقایان عبدی پور ، اعتمادی و سعیدی عذر خواهی کنم چرا که هر وقت ما به هیات فوتبال مراجعه می کنیم دوستان کمال همکاری را با تیم تابان بوشهر دارند.
خضری در پایان گفتگوی خود گفت : هیات فوتبال استان همانطور که برای داوران فوتبالی کلاس های توجیهی می گذارند برای داوران فوتسالی هم بگذارند ، واقعا ما در فوتسال داور کم داریم و خواهش می کنم به فوتسال هم برسند.

سعید فخرایی سرمربی تیم شهرداری جم بعد از پیروزی تیمش در برابر تابان بوشهر گفت : بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به اینکه محروم و مصدوم هم داشتیم با هفت نفر پا به این مسابقه گذاشتیم ولی بچه ها سنگ تمام گذاشتند و با غیرتی که داشتند توانستیم بازی را ببریم سرمربی شهرداری جم افزود:جا دارد از مسئولان شهر و تماشاگران تشکر کنم که در این چند بازی ما را خیلی حمایت کنند.
فخرایی در پایان عدم همکاری حسینی  کاپیتان تیم را مشغله کاری دانست و گفت : آقای حسینی بعد از گذشت چند بازی به دلیل مشکلات کاری نتوانست ادامه دهد و جای او هم در کنار ما خالی است و جا دارد بخاطر زحماتی که برای تیم انجام داد از ایشان تشکر کنم همچنین از آقای محرابی سرپرست تیم هم تشکر می کنم. غفاری

غفاری سرمری تیم پرسپولیس دیر بعد از شکست تیمش در برابر جنوب بنک گفت : تیم بنک واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشت مالکیت توپ در اختیار آنها بود ولی موقعیت های خیلی خطرناکی را ما به وجود آوردیم نزدیک به نه موقعیت ایجاد کردیم که توانستیم دوتای آن را به گل تبدیل کنیم در صورتی که تیم بنک از پنج موقعیتی که داشت نهایت استفاده را برد و چهارتای آن را به گل تبدیل کرد . ما در این بازی سه ضربه پنالتی هم بدست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم.غفاری خاطر نشان کرد : تیم بنک هم با توجه به اینکه خطر سقوط آنها را تهدید می کرد خیلی خوب بازی کردند خصوصا بازیکن شمالی این تیم آقای سبز میدانی که فراتر از لیگ استان بازی می کرد و یک بازیکن در سطح لیگ برتری است و دو گل زیبا هم به ثمر رساند و که هر دو روی خلاقیت فردی بود.
وی افزود : بچه های ما تمام توان خود را گذاشتند ولی عدم تمراکز باعث شد که توپ های آخرمان به گل تبدیل نشود و خیلی هم روی بچه ها کار کردیم که استرس را از آنها دور کنیم ولی همین استرس قهرمانی باعث شد نتیجه لازم را نگیریم.
غفاری در خصوص اینکه در سه هفته اخیر نتایج لازم را کسب نکردند ، گفت : بی دقتی های که بازیکنان ما در ضربات آخر دارند و شاید مشکلات فنی که از طرف خود من باشد دلیل نتایج بد تیم است و یکی از دلایل آن هم حواشی هایی است که برای ما بوجود آورده اند ، دوستان مصاحبه های انجام دادند که تمرکز تیم و خودم را هم به هم زده است و تمرکز لازم را برای این بازی نداشتیم.
وی در پایان صحبت های خود گفت : به تیم بنک هم تبریک میگویم چرا که واقعا در حد یک تیم مدعی ظاهر شدند.رحیمی.بنک

رحیمی سرمربی جنوب بنک کنگان که در نیم فصل دوم به این تیم پیوسته است در پایان بازی گفت : بازی خوبی بود ، عملکرد فنی بهتری از حریف داشتیم ، ما شرایط خوبی در جدول نداشتیم و واقعا می خواستیم پیروز بشویم چون خطر سقوط داشتیم و بچه ها زحمت کشیدن و تماشاگران هم حمایت خوبی انجام دادند و نتیجه بسیار خوبی هم به دست آمد. سرمربی بنک در پاسخ به این سوال که چرا تیم شما در اواخر هر نیمه دچار مشکل می شود ، نیز گفت : تعداد بازیکنان ما کم است و نیمکت ما خالی است و همین موضوع باعث می شود در اواخر هر نیمه به دلیل خستگی تیم تمرکز خود را از دست بدهد. رحیمی در پایان گفت : ما در نیم فصل دوم هدفی جز ماندن در لیگ نداشتیم و با کسب  ۱۵ امتیاز از شش بازی بهترین عملکرد را در میان تیمهای حاضر داشتیم. فرخ-...

.عباس فرخ سرمربی وحدت بردستان که حالا تیمش کاندیدای سقوط است هم در پایان دیدار تیمش با امید دهقاید گفت: دهقائد در فوتبال از ما برتر نبود ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم.انتظار داشتیم با حداقل امتیاز از دهقائد برویم که متاسفانه نشد و برای ماندن در لیگ در دو هفته پایانی کارمان با اما و اگر روبرو شد .دو بازی دیگر داریم و اگه بچه ها همت بکنند می توانیم در لیگ بمانیم. فرخ در پاسخ به این سوال که تیم شما موقعیت های زیادی را از دست می دهد هم گفت: متاسفانه همین طور است و برای این قضیه همه بازیکنان ناراحت هستند و دلیل آن را هم نمی دانیم . حریف ما از سه چهار موقعیتی که داشت به خوبی استفاده کرد و به گل رسید ، شاید همان خطر سقوط باعث استرس بازیکنان ماست . کار روحی و روانی که روی تیم هم انجام دادیم موثر نشد. سرمربی وحدت بردستان در مورد دو بازی آینده تیمش  هم گفت: استقلال خارگ وضعیتی بحرانی تر از ما دارد و هدفی جز برد ندارد اما قول می دهم با امتیاز از خارگ برگردیم و در بازی آخر که با پرسپولیس تیم همشهری خودمان هم بازی داریم  اطمینان دارم امتیاز می گیریم.وی در پایان دلیل اصلی دریافت گلهای زیاد را دیر برگزار شدن مسابقات شهرستان دانست و گفت : مشکل اصلی ما هیات فوتبال دیر بود که خیلی دیر مسابقات شهرستان را انجام داد و ما برای لیگ فرصتی برای اضافه کردن بازیکنان خط دفاعی نداشتیم تیم ما از نظر دفاعی مشکل دارد چون بازیکن دفاعی نداریم .

مسعود هدایت بهترین بازیکن وحدت بردستان هم در پایان این بازی گفت : تجربه کم دلیل اصلی شکست تیم ما بود آنها از موقعیت های بوجود آمده به خوبی استفاده کردند ولی ما نتوانستیم حتی از موقعیت های سه به یک خودمان هم استفاده کنیم . هدایت از تاخیر آغاز مسابقه هم گله مند بود و گفت : بازی با نیم ساعت تاخیر انجام شد و تیم ما سرد شد و همین سرد شدن هم باعث دریافت گل اول بود.

ایمان تمدن در خط دفاعی امید دهقائد روز خوبی را پشت سر گذاشت ، تمدن در پایان این دیدار گفت: بازی حساسی بود ما برای قهرمانی نیاز به برد داشتیم و از دست دادن فرصت ها هم باعث شد تا بازی برایمان سخت شود ولی بالاخره موفق به پیروزی شدیم. تمدن تاخیر در آغاز بازی را هم یکی از دلایل عدم تمرکز تیم در دقایق اولیه دانست .تمدن.امید-دهقاید

جواد تمدن سرمربی دهقایدی ها هم که حالا تیمش در امتیاز برابر با پرسپولیس دیر در صدر جدول قرار دارد در پایان این دیدار گفت: یک بازی خوب همراه با دوندگی زیاد کافی بود تا این بازی هم پیروز میدان باشیم. تمدن در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف تیم خود در دقایق اولیه هر دو نیمه اظهار داشت : تاخیر در بازی و نگرانی از عدم انجام بازی تمرکز تیم را بهم زد و البته به دلیل فشردگی مسابقات باسولی و تمدن دو بازیکن کلیدی ما خسته بودند و هر دو را روی نیمکت گذاشتیم و همین موضوع دلیل ضعف ما در دقایق اولیه بود . تمدن که تیمش برای قهرمانی نیاز به سه امتیاز دیدار با تابان بوشهر دارد گفت: تمام تلاشمان را برای بهترین نتیجه انجام می دهیم و اولویت اولمان را هم انجام یک بازی خوب قرار داده ایم و سپس به قهرمانی فکر می کنیم . دوست داریم در کنار یک فوتبال خوب نتیجه خوبی هم بگیریم .

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *