امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تهدید برای تحریم

یاران سبز_ مرتضی خضری: وقتی تمام درب‌ها برای کمک به فوتبال پایه استان بسته نشان داد فوتبال پایه استان هم خط خود را برای تحریم نشان داد. مدیران تیم‌های پایه فوتبال استان در رده‌های نوجوانان و جوانان بعد از اعلام ورودی ۴ میلیون تومانی هیات فوتبال استان در لیگ‌های پایه نوجوانان و جوانان برای حل مشکل مالی دست به دامان مسئولین شهرستانی و استانی شدند اما هیچ وعده ای رنگ عمل به خود ندید. این بی‌توجهی دلیلی شد تا تیم‌داران وعده خود را برای تحریم فوتبال استان عملی کنند.

فوتبال رده‌های پایه استان بوشهر طبق برنامه قبلی قرار بود هفته گذشته آغاز شود اما مشکلات مالی تیم‌ها برای ورود به مسابقات باعث شد تا با نامه هیات فوتبال استان لیگ نوجوانان و جوانان یک هفته به تعویق افتد. این تعویق صرفن جهت ارایه راهکاری بود تا مشکلات مالی تیم‌ها در رده‌های پایه حل شود ولی طبق معمول همه‌ی درب‌ها بسته بود. عدم توجه برای حل مشکلات مالی فوتبال پایه که بیشتر مربوط به آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان است باعث شد تا تیم‌های پایه فوتبال استان در اقدامی هماهنگ و طبق یک صورتجلسه مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در لیگ برتر را تحریم کنند.

در زمینه ورودی لیگ‌های پایه با تحقیق و استعلامی که از رقم ورودی مسابقات لیگ‌های جوانان در استان‌های همجوار گرفته شد مشخص گردید که رقم ورودی برای فوتبال لیگ‌های نوجوانان و جوانان در استان بوشهر با دیگر استان‌ها اختلاف فاحشی دارد.

مدیران تیم‌های پایه در استان همچنین نسبت به جرایم سنیگن بازیکن نوجوان و جوان که بدون انعطاف و راهنمایی‌های قبلی و کلاس‌های روانشناسی و آموزشی توسط کمیته انضباطی انجام می‌شود هم اعتراض داشتند. این درخواست در صورتجلسه تیم‌های پایه نیز دیده می‌شود.

و اما یکی از موارد مهم در نشست‌های تیم‌داران انجام روال قانونی تشکیل اتحادیه فوتبال استان بوشهر بود که با حمایت همه جانه تیم‌داران روبرو شد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *