امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توقف ایرانجوان خورموج / خیال آسوده پیروزی برازجان در صدر جدول

یاران سبز: لیگ برتر نوجوانان استان هفته شانزدهم خود را هم پشت سر گذاشت. در این هفته ایرانجوان خورموج در عسلویه تن به شکست دو بر یک در مقابل پرسپولیس داد تا در دو هفته به پایان لیگ فاصله با صدرنشین به ۵ امتیاز برسد. پیروزی برازجان در روزی که بهی را در اختیار نداشت در ورزشگاه شهید سراجی گناوه میهمان سپاهان بود که در پایان موفق به شکست یک بر صفر میزبان شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد. پارس برازجان با پیروزی سه بر صفر در مقابل استقلال بنه گز با ایرانجوان خورموج هم امتیاز شد تا در دو هفته پایانی رقابت سختی برای تصاحب مکان دوم جدول با این تیم داشته باشد ؛ پارس نیم نگاهی هم به قهرمانی دارد. خیبر اهرم که در رده سنی نوجوانان هم مانند بزرگسالان غزل خداحافظی را سر داده است در مقابل ایرانجوان بوشهر حاضر به بازی نشد تا ایرانجوان سه امتیاز بدون دردسر را تجربه کند.

پیروزی برازجان به گناوه سفر کرد تا در مقابل سپاهان این شهر قرار گیرد. شاگردان لیراوی که در یکی دو هفته اخیر با توجه به نتایج ایرانجوان خورموج در صدر جدول تحت فشار قرار گرفته بودند در گناوه با گل فرشاد سه کناری به پیروزی رسیدند. در این دیدار زوج سه کناری و فروزش در میانه میدان برتری را به پیروزی داده بود و صفری هم در جناح راست فرارهای بی عیب و نقصی انجام داد.

در این هفته پرسپولیس در عسلویه میزبان ایرانجوان خورموج بود. با توجه به نتایج ایرانجوان در چند هفته گذشته این تیم حتی به قهرمانی هم امیدوار شده بود و در این دیدار هم ابتدا به گل رسید اما در نیمه دوم نتوانست گل برتری خود را حفظ کند و تن به شکست داد. در این دیدار و در همان دقایق نخست بازی علی ناطقی ایرانجوان را پیش انداخت. این گل تا پایان نیمه نخست پا بر جا ماند. در نیمه دوم وقتی آرمان محمدی اخراج شد وضعیت ایرانجوان هم بهم ریخت و میزبان به دو گل دست یافت. ابتدا یعقوب بحرینی بازی را مساوی کرد و در ادامه هم زین العابدین جابری گل برتری سرخپوشان را به ثمر رساند. با این نتیجه فاصله پیروزی در صدر جدول با دیگر رقیبان به پنج امتیاز رسید تا در دو هفته پایانی شانس خورموج برای قهرمانی کمتر شود.

حامد منفرد سرپرست ایرانجوان در پایان بازی گفت: حوادث خوبی در این بازی اتفاق نیافتاد ، داور بازیکن ما را بی دلیل اخراج کرد و چشمش را هم به روی خطای بازیکنان میزبان بست تا مجبور نشود برای ما پنالتی بگیرد. سرپرست ایرانجوان اظهار داشت: نه از اورژانس خبری بود و نه از پزشکیار و نه نیروی انتظامی و ناظر بدون وجود عوامل، بازی را شروع کرد و حتی در جریان این بازی تنها یک توپ وجود داشت و در ادامه دو توپ دیگر هم آوردند و وقتی پرسپولیس به گل دوم رسید دو توپ هم غیب شد. نیروی انتظامی با تاخیر آمد و پس از چند دقیقه هم رفت و یکی از بازیکنان حریف هم به عنوان پزشکیار معرفی شد. به این صورت برگزار شدن بازی خارج از روال قانونی است.

پارس برازجان در این هفته میزبان استقلال بنه گز بود که در پایان موفق به شکست سه بر صفر استقلال شد. در این دیدار محمد امین کشتکار که یکی از بهترینهای پارس در طول مسابقات بود دو بار موفق به گلزنی شد و حمید رضا شولی فر هم سومین گل این تیم را به ثمر رساند. در این دیدار علیرضا حیدری در نقش هافبک هجومی یکی از بهترینهای میدان بود . مهدی حیاتداودی هم در اولین تجربه خود در درون دروازه پارس عملکرد خوبی داشت. پارس با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در کنار ایرانجوان خورموج ایستاد البته تفاضل گل بهتر ایرانجوان را در جایگاه دوم قرار داد.

 سپاهان-.-پیروزی-براجان نوجوانان-استان لیگ-برتر-نوجوانان-.-پیروزی-برازجان سید-علیرضا-حسینی سرمربی-پیروزی

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. روابط عمومی هیات تیر اندازی استان بوشهر

    سلام لطفا خبر ذیل را در سایت وزین خود منتشر کنیدhttp://irissf.ir/?p=22524

    پاسخ
  2. دشتستان بزرگ

    اقای خضری عزیز سلام و خسته نباشید از گزارش خوبتان شاگردان مهدی طباطبایی در پیروزی برازجان نه مهدی لیراوی لطفا اصلاح فرمایید با تشکر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *