امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حذف پرسپولیس در روزی که تمام داشته هایش را رو کرد

یاران سبز : جام حذفی کشور دور چهارم خود را هم پشت سر گذاشت و حالا سر و کله تیمهای لیگ برتر هم پیدا شده است ولی دیگر خبری از نمایندگاه استان نیست . پرسپولیس گناوه در دور چهارم در وقت های قانونی و اضافی ۴ بر ۴ مساوی و در ضربات پنالتی مغلوب نفت و گاز مسجد سلیمان شد .پرسپولیس که در ورزشگاه شهید سراجی میزبان مسجد سلیمانی ها بود در این دیدار گر چه ابتدا به گل رسید ولی شروع بدی داشت اما به مرور فوتبال خود را به نفت و گاز نزدیک کرد. در این دیدار ابتدا مجتبی امیری با ضربه سر اولین گل بازی را بنام خود و پرسپولیس ثبت کرد. این ضربه نشان داد نفت روی ضربات سر مشکل دارد .

میهمان برای رسیدن به گل مساوی مشکل چندانی نداشت و خیلی زود با ضربه مصطفی نوروزی بازی را به مساوی کشاند و حتی با گل کیومرث چراغی نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم برتری با نفت و گاز مسجد سلیمان بود ، برتری که با گل خیراله ویسی هم همراه شد .بعد از این گل بازی دچار افت شد و با نزدیک شدن به دقایق پایانی این پرسپولیس بود که برای رسیدن به گل تلاش خود را بیشتر کرد و با حضور محمد صادق احمدی هم در زمین و هم در هوا خط دفاعی تضیف شده حریف را آزار داد.احمدی در دقایق پایانی با گلی که به ثمر رساند فاصله را کم کرد و امیدواری برای گل مساوی را زیاد ، همین موضوع باعث شد تا ثانیه های پایانی هم برای سرخ ها گل به همراه داشته باشد .این گل را هم امیری مدافع گلزن پرسپولیس به ثمر رساند.با این گل دو تیم ادامه کار را به وقت های اضافی سپردند. در نیمه نخست وقهای اضافی دروازه دو تیم تهدید چندانی نشد اما در وقت دوم دو تیم به گل رسیدند. ابتدا نوروزی خود را دو گله و نفت را چهار گله کرد و در ثانیه های پایانی هم بهروزی پای خود را به گل باز کرد تا دو تیم ضربات پنالتی را هم تجربه کنند.

در ضربات پنالتی پیروزی با نفت و گاز مسجد سلیمان بود تا پرسپولیس هم با جام حذفی خداحافظی کند.

در حاشیه :

داور چهارم و ناظر تلاشی بیهوده برای آرام کردن نیمکت های داشتند و روز بسیار شلوغلی را تجربه کردند.

سربازی که برای آرامش استادیوم آمده بود نزدیک بود خود آرامش راذبه هم بزند ، ابتدا توهین و کم کم کار به فحاشی کشید که هر دو طرف هم عبایی از آن نداشتند و حسابی از خجالت هم در آمدند.نفت-و-گاز-مسجدسلیمان پرسپولیس.. احمدی بهروزی جام..حذفی سید-یامین-موسوی داور جام-حذفی مجتبی..امیری جعفری.ابراهیم-زاده یزدی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *