امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حرم با جام جوانان به خانه رفت

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال جوانان گناوه یادواره شهدا با قهرمانی حرم به پایان رسید. در این مسابقات ۱۲ تیم ( حرم، ضامن، موعود، داماش، ستاره امام حسن، موج، موعود«ب»، نوروزآباد، قرمزپوشان، تک‌ستاره، پایگاه امام سجاد و جهان‌تیزرو) در چهار گروه رقابت کردند. چهار تیم داماش، موعود، حرم و ضامن به نیمه‌نهایی راه یافتند. در نیمه نهایی بازی پربرخورد ضامن و حرم اوج این مسابقات بود که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود حرم خاتمه یافت. در دیگر بازی نیمه نهایی هم ضامن با شکست ۵ بر ۲ موعود به فینال رسید. در بازی فینال هوشیاری و شم گلزنی سیدامیرحسین موسوی به داد حرم رسید و این تیم با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید. در بازی رده‌بندی هم موعود ۳ بر ۱ داماش را شکست داد و عنوان سوم را به دست آورد.

در پایان مسابقات جوایز تیم‌ها و بهترین‌ها اهدا شد.

در مراسم پایانی رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه، شیخ بدری ، هادی عرب‌زاده، کرامت عوض‌پور و خدرزاده حضور داشتند.

تیم حرم را جمال جمالی و مرادی هدایت کردند. جمالی مربی این تیم به عنوان بهترین مربی مسابقات انتخاب شد. تیم‌های موعود، داماش و جهان‌تیزرو گزینه جام اخلاق بودند که در پایان داماش این جام را به خانه برد.

در جدول گلزنان سیدامیرحسین موسوی با ۱۰ گل عنوان بهترین گلزن را به دست آورد. این بازیکن در شب پایانی عنوان بهترین بازیکن مسابقات را هم به دست آورد.

محمدرضا کوفی و ارسلان احمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را به عهده داشتند. دو جوان چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *