امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حمله افراد ناشناس به بازیکنان استقلال رامشیر در خیابان

یاران سبز_ مرتضی خضری: در سه هفته مانده به پایان لیگ دسته سوم فوتبال کشور پرسپولیس گناوه میزبان استقلال رامشیر بود. این بازی با بروز حوادثی قبل از ورود تیم به استادیوم انجام نشد. امروز قرار بود در ورزشگاه شهید سراجی گناوه پرسپولیس از کارون استقلال رامشیر میزبانی کند اما این تیم در رختکن جا خوش کرد و به بهانه تکمیل نبودن لباس وارد زمین نشد تا بالاخره داور تصمیم به ترک زمین بگیرد. به مجرد رفتن داور از زمین بازی سرو کله تیم میهمان هم پیدا شد اما مرغ داور یک پا داشت و حاضر به حضور مجدد نشد تا رامشیر مدعی بدون بازی رام شود.

ساعتی قبل از بازی یکی از کانال‌های خبری خوزستان خبر از درگیری در بیرون ورزشگاه را داد.

به گفته افراد مطلع و بازیکنان استقلال رامشیر، دو ماشین از بازیکنان رامشیر در خیابان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند و چند بازیکن این تیم به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. بازیکنان استقلال رامشیر در خیابان منتهی به ورزشگاه توسط افراد ناشناس با وسایل مختلف مورد حمله قرار گرفتند تا جایی که دو بازیکن این تیم راهی بیمارستان شدند.

البته قرار بود بازیکنان کارون استقلال رامشیر با هماهنگی نیروی انتظامی وارد استادیوم شوند ولی بازیکنان این تیم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی راهی ورزشگاه شهید سراجی گناوه شدند.

مسئولین پرسپولیس گناوه از درگیری بیرون ورزشگاه اظهار بی‌اطلاعی کردند.

دشتی فر ناظر فدراسیون که مسئول برگزاری این بازی بود در زمینه وضعیت ورزشگاه شهید سراجی گفت: هیچ مورد مشکوک و بی انضباطی در محل بازی انجام نشده است که مانع انجام بازی شود.

به گفته یکی از افراد مطلع، این اقدام تلافی جویانه بود.

به احتمال قوی نتیجه این بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام خواهد شد.

پست های مرتبط

1 نظر

  1. محمد

    خوتو به اوراه میزنی؟ یا واقعاً اطلاع نداری داداش.هوادار گناوه ای نبودن که با اوج نامردی و داعش وار ریختن بسر این بازیکنا؟ مگه وقتی اومدن رامشیر خون از دماغ کسی ریخته شد؟ من بعنوان خبرنگار اونجا بودم بغیر از سرو صدای ابتدای بازی از طرف نماینده و مربیتون بخاطر یه اوت دستی که اونو هم بازیکنای رامشیر با حرکت جوانمردانه زدن بیرون چه اتفاق دیگه ای افتاد؟ قضیه فحش و ناسزای وسط دو نیمه هم با حرکت ناشایست نماینده تون از طرف هوادارا با فحش و ناسزا که هیچ کس این حرکتو قبول نداره جواب داده شد.خوب دیگه چه اتفاقی افتاد که اینجوری هواداراتون مثل داعش ریختن سر بازیکنا؟

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *