امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

خط و نشان برای کاندیداهای شورا

نامزدهای انتخابات شوراها فقط در حوزه کاری خود اظهار نظر کنند
گناوه آنلاین- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه گفت: نامزدهای انتخابات شوراها فقط در حوزه کاری خود اظهار نظر کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی عصر سه‌شنبه در نشست مسئولان ستاد انتخابات و نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه که با موضوع تبلیغات انتخاباتی در سالن مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات شورای روستاها از ورود به مسائل سیاسی و مسائل مربوط به سیاست خارجی پرهیز کنند؛ چرا که حوزه کاری آنها مشخص است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گناوه نامزدهای انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه را به دقت در بحث تبلیغات انتخاباتی فرا خواند و گفت: نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای روستاها باید از تخریب شخصیت های مملکتی و دولت‌های گذسته اجتناب کرده و از این مسائل که باعث اختلاف افکنی و التهابات کاذب اجتماعی می شوند، دوری کنند.
تبلیغات نامزدها موجب رواج یاس و ناامیدی نشود
مردانی ادامه داد: نباید تبلیغات نامزدها به گونه ای باشد که ناخواسته موجب رواج یاس و ناامیدی و شایعه پراکنی در میان مردم شود و آنها نباید حرمت شکنی کنند.
وی اضافه کرد: فلسفه حضور ما در بحث انتخابات شورای روستا تنها کمک به پیشرفت هر چه بیشتر روستاهای خود است و نباید به حوزه هایی که به کار شورای روستا مرتبط نیست، ورود کرد.
مردانی بیان داشت: از هر گونه استناد به اطلاعات رسانه‌ای مندرج در رسانه‌های گوناگون گروه‌های ضد انقلاب، محارب و بد خواهان نظام باید خودداری کرد و از این اطلاعات در تبلیغات استفاده نکنید.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گناوه نامزدهای انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه را به رعایت کامل قوانین تبلیغاتی انتخابات فرا خواند و تاکید کرد: یقین دارم که آن حماسه سیاسی را که در فرمایشات رهبری برآن تاکید می شود، شماها با حضور خود در عرصه انتخابات شورای روستاها و شور و نشاطی که در روستاها ایجاد می کنید، در ۲۴ خرداد ۹۲ شاهد خواهیم بود.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. بهمنیاری

    جناب مردانی مگر سیاستهای اشتباه دولت در سرنوشت روستاهها تا ثیری نداشته که کاندید شورای روستا نباید انتقاد و اشاره بکند .حتی آنها در زمینه روابط خارجی که بر واردات دستگاههای کشاورزی اثر گذار بوده باید اقدامات دولت را نقد کنند.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *