امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در جام حذفی ، پاس یک گام دیگر به جلو

یاران سبز : ورزشگاه شهید سراجی گناوه شاهد دومین دیدار از سری مسابقات جام حذفی کشور در سال ۹۲ بود .پاس نماینده استان بوشهر در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر گسترش اراک شد .

در این دیدار سبزپوشان نیمه نخست را با برتری آغاز و به پایان رساندند . بازیکنان پاس در نیمه نخست در چند نوبت صاحب موقعیت شدند که تنها یک بار حاصلی بنام گل داشت. همکاری خلیفه قایدی و جواد زارعی درون محوطه جریمه گل اول این دیدار را به همراه داشت.این گل را زارعی به ثمر رساند.

در نیمه دوم حفظ نتیجه دستور اول این تیم بود .دستوری که به خوبی اجرا شد و با دو گل هم برای پاس همراه شد . در این نیمه ابتدا توپی که محمود جلالی بر روی دروازه فرستاد با برخورد به دست بازیکن گسترش یک ضربه پنالتی را برای پاس به وجود آورد ، این ضربه را خلیفه قائدی در دو نوبت به گل تبدیل کرد ؛ در ادامه محمود رستگار هم گل سوم پاس را به ثمر رساند. با این نتیجه پاس راهی دور سوم شد جایی که فولاد نوین اهواز در انتظار این تیم است.

در حاشیه:

اعتراض در فوتبال ما دیگر جا و بی جا نمی شناسد ، فوتبالی که بیشتر به سوی حاشیه های خود متمایل شده تا اصل ، توهین جایگاه خاصی در این فوتبال پیدا کرده است و بد حادثه اینجاست که دیگر گوش ها هم آزرده نمی شوند و برخوردها هم سطحی شده است.اخراج بازیکن گسترش چه درست و چه نادرست نبایدموجب شود تا شاهد شنیدن این چنین کلماتی شویم.

محمد دوانی و عبدالعزیز افتخاری هم از تماشاگران این دیدار بودند.

قاسمی داور این دیدار هم نامش برای گناوه ای ها آشنا است گرچه قاسمی خود می گوید خاطره خوبی از این شهر ندارم.

پاسگسترش-اراک

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. باشگاه فرهنگی ورزشی پاس کلمه

    باسلام
    این موفقیت را خدمت باشگاه پاس گناوه تبریک عرض نموده و برای این باشگاه در مراحل بالاتر پیروزی و سربلندی را خواستاریم.به امید درخشش نام زیبای پاس بر فوتبال ایران
    باشگاه فرهنگی ورزشی پاس کلمه

    پاسخ
  2. پسر کاپیتان اسبق پاس

    بازی خوبی را به نمایش گذاشتید. امیدوارم در بازی مقابل تیم خوب فولاد نوین هم موفق باشید.تیم پاس پتانسیل خیلی خوبی دارد و از جمله تیم های معدود گناوه ای است که همیشه هر وقت کادر فنی و بازیکنانش اراده به انجام کاری کرده اند فعل خواستن را به خوبی صرف کرده اند.به امید موفقیتی جاودان.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *