امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در فوتسال یاران سبز ، بازیهای حساس ، حکم های صعود

یاران سبز : در ادامه مسابقات فوتسال یاران سبز صعود تیمهای صعود کننده حریفان خود را در دور خذفی شناسایی می کنند.در گروه هشت حالا دنا به صدر جدول رسیده است تیمی که شانس کمتری برای صعود داشت صدرنشین این گروه شد. دنا در آخرین دیدار خود ستاره طلایی را در یک بازی سنجیده ۵ بر ۲ مغلوب کرد. این تیم در دفاع بسیار فشرده عمل کرد و در حمله سرعت را در دستور کار قرار داده بود و همین موضوع باعث شد تا ابتدا با گلهای مسعود موسایی و میثم ملک زاده پیش بیافتد و در ادامه سعید صابری هم ۳ بار موفق به گلزنی شد برای ستاره طلایی هم حسن سالمی و محمود رستگار گلزنی کردند.

از گروه اول رقابت عقاب شول و بنیاد با گلهای سجاد موسایی (۲گل) و عباس ملک محمدی ۳ بر صفر با سود عقاب گردید عقاب با این پیروزی در دور دوم به دیدار دنا خواهد رفت .

 در گروه دوم هم داماش و لوله پویا یکی از حساسترین و زیباترین بازی ها را به نمایش گذاشتند . داماش که آغازی خوب داشت و با گلهای حسن خرمی و سجاد صفایی پیش افتاده بود ، پایانی تلخ را تجربه کرد. این تیم با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب لوله پویا شد. برای لوله پویا حسین شنبدی(۲گل) ، مدافع حریف ، کرم و احمد غلامی گلزنی کردند .دیگر گلهای داماش را هم صادق خرم آبادی و مهرداد امیری به ثمر رساندند .این نتیجه حکم صعود را برای لوله پویا و داماش در بر داشت .از این گروه تاج از صعود باز ماند تا یکی از قدیمی های جام کنار برود.

در گروه سوم همه به دنبال صعود بودند ولی این ضامن بود که با پیروزی ۹ بر ۱ در مقابل نبرد صدرنشین این گروه شد. در این دیدار باقر ابراهیم زاده به تنهایی هفت گل به ثمر رساند تا هم تیمش پیروز این میدان باشد و هم خودش در جدول مسابقات تا رده دوم بالا برود. ابراهیم مرادی و اسماعیل دشتی نظری دیگر گلزنان این دیدار بودند و برای نبرد هم محمد بهروزی گلزنی کرد . دیدار گیتی پسند و یاران امام حسن هم به دلیل دیر آمدن نماینده امام حسن سه بر صفر به سود گیتی پسند اعلام شد. تا این تیم هم حکم صعود را دریافت کند.

 از تنها دیدار باقی مانده گروه ۴ هم کهکشان موفق به شکست ۳ بر ۲ سورنا شد و از این گروه صعود کرد.برای کهکشان احسان بهروزی (۲گل) و احمد صیادی گلزنی کردند و گلهای سورنا را هم محمد بحرپیما و رضا حیاتداوودی به ثمر رساندند.

آرتمیس و شیرهای نیزار هم در گروه ۵ به دنبال راهی برای صعود بودند که آرتمیسیها در یک بازی بد موفق به پیروزی ۲ بر ۱ در مقابل حریف خود شدند و به جمع تیمهای صعود کننده پیوستند آرتمیس ابتدا با گلهای عباس عباسی و سید حسن موسوی پیش افتاد .شیرهای نیزار بعد از دریافت گل چند موقعیت مناسب را از دست دادند به شکلی که صدای عباسی مربی آرتمیس هم از بازی بد بازیکنانش در آمد .در دقایق پایانی حسین پیروزی یکی از گلها را پاسخ داد .

در گروه هفت دیدار حساس معراج و یاران مجید یک گل داشت گلی که هادی گرگی به ثمر رساند صعود یاران مجید را در پی داشت .معراج در این دیدار با یک مساوی هم می توانست راهی دور بعد شود ولی دوندگی یاران مجید و بی دقتی حمله وران معراج حذف این تیم را به دنبال داشت.

در گروه هفت تکلیف تیمهای صعود کننده مشخص است ولی برای صدرنشینی دو تیم سربست و امپراطور امشب به دیدار هم خواهنذد رفت و ستاره طلایی هم اگر به فکر صعود از گروه هشت می باشد باید لیان را متوقف کند.

در حاشیه:

نماینده یاران امام حسن نسبت به رای صادره اعتراض داشت ولی با تفهیم مسایل موسوی و حیدری این رای را پذیرفتند ولی از نماینده گیتی پسند درخواست داشتند تا موافقت خود را برای بازی مجدد اعلام کند .این موضوع هم با رایزنی های دو تیم کم کم داشت نتیجه می داد اما ورود بعضی از افراد مانع این امر شد.

رضا جوهری مربی لوله پویا که از عنوان شدن تبانی در دیدار مقابل بیاد حسین توسط بعضی افراد گله داشت و از عملکرد تیم خود دفاع کرد و در پایان دیدار تیمش بیان کرد : تیم ما هرگز دست به چنین عملی نخواهد زد.

بنیاد-عقاب-شول

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. تماشاگر

    خضری خمونیما کم کم هی جام ول ایکنی .
    روز اول عکس ایزدی .مطلب اینوشتی ولی الان فقط دو تا جمله اینویسی

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام برادر ۱۲۳
      هر شب در حال برگزاری است.
      داوری که قراره برا ۷۵۰۰ تومان داوری انجام بده و مورد ضرب و شطم و اهانت قرار بگیره ، بی شک نمیاد و آنهایی هم که تا حالا آمدن جای تقدیر داره و در واقع به احترام ورزش ایستادن و من به داوری که قضاوت نکنه حق می دم گر چه این را هم می دانم کسی که قراره قضاوت رو انجام بده باید پیه این موارد را به تن خود بماله.
      در مورد فکر برای ادامه جام هم منظور حضرتعالی را نفهمیدم.

      پاسخ
  2. تماشاگر

    سلام
    اگه امکان داره واسه دور حذفی که خیلی حساس هست ازداورن خوب استفاده کنید چرا دیگه داوران لیگ نمیان اکثرا بازیکنا رو برای داوری میذارین اینجوری جور در نمیاد وخیلی تاثیر داره یه بازیکن تو تصمیم گیری قاطع نیست بخاطر همین تمی ها به مشکل میخورنپتشکر

    پاسخ
  3. سید جوادموسویان

    سلام خضری
    خسته نباشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    کم پیدا شدی.هیجا نمیشه پیدات کرد.
    به هر حال امیدوارم هرچه زوتر جام تمام بشه.عکس بزار

    پاسخ
  4. 123

    سلام
    اقای خضری چرا انتقادات رو قبول نمیکنید ؟؟؟
    سه تا سوال داشتم اول اینکه وقتی قرار شد تیم ها شرکت کننده در مرحله ای گروه ای ۶۰ هزار تومن بدن مسلما این هزینه برای سالن و داوری هستش ما که داوری ندیدیم پس پول ما کجا رفت ؟؟؟
    دوم اینکه بابا داور که نیست شما هر کی توی سالن باشه میزارین داور یا خودتوون می ایستین دیگه هزینه ورود به سالن چیه که میگیرین ؟؟؟
    سومم اینکه چرا شما قبول ندارین حق خیلی از تیم ها ضایع میشه مخصوصا اگه گم نام باش؟؟؟

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام برادر ۱۲۳
      برادر جان ، تمام بضاعت داوری شهرستان همین است که می بینی ولی وقتی داور حاشیه امن نداشته باشد واقعا داوری هم سخت می شود ، خودت را منصفانه جای داور قرار بده و در مورد هزینه هم لطفا بیا سالن و یا از دوستان تیمدار مانند ، مرتضی گاوداری ، محمود خرم آبادی ، ابراهیم عربزاده ، محمد خضری ، محمد جواد عربزاده سوال بفرما .
      هر کی نه برادر جان ، از افرادی که سالهای گذشته قضاوت داشتن استفاده می شود البته در یک مورد حق با شما ست فقط یک مورد.
      سوالم از حضرتعالی این است چه سودی و یا زیانی به بنده بابت حذف یا صعود تیمی خواهد رسید که حق کسی را ضایع کنم.

      پاسخ
  5. دنا

    سلام
    واقعاواسه فوتبال ما این کارا بده من حق رو به داورا میدم واقعا داره به اونا ظلم میشه هرکس باشه نمیاد
    کسی نیست از اونا حمایت کنه تو سالن که میان همش تو فشار هستن ازاول بازیها بوده تا حالا اونا هم حق دارن نه فقط تمیها باید حرف بزنن .هرچی اونا بگن ایشالله که همه مشکلات حل بشه
    تشکر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *