امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در لیگ اطلس خلیج فارس ، باغک به صدر آمد ، دیلم و خورموج به انتها

  یاران سبز : هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال استان جام اطلس خلیج فارس با انجام پنج بازی در شهرهای مختلف پی گیری شد.

در گناوه امید دقیقه ۳+۹۰ صاحب هر سه امتیاز شد .این تیم که میزبان پرسپولیس دیلم بود در طول نود دقیقه با وجود چند موقعیت نتوانست دروازه میهمان را باز کند ولی یک تعویض در دقایق آخر یک گل برای امید به همراه داشت. حسین عبدالهی مربی این تیم که امسال تغییرات زیادی را انجام داده است و با تیمی به مراتب جوانتر از سالهای گذشته وارد میدان می شود در دقایق پایانی دو باتجربه خود را با هم تعویض کرد ، کاظم خضری جای خود را به محمد کنعانی داد و کنعانی چارچوب شناس هم در اولین برخورد خود با توپ تنها گل بازی را به ثمر رساند .این گل امید را از ته جدول جدا کرد و پرسپولیس را بدون امتیاز به انتهای جدول فرستاد.

در دیلم ، پویا همچنان امیدوار به ساقهای مسعود کلاتی است .بازیکن جوانی که هر دو امتیاز پویا حاصل گلزنی های اوست . پویا در این هفته میبزان پرسپولیس آب پخش بود . این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید . دو تیم در نیمه نخست هر چه زدند به در بسته بود ولی در نیمه دوم قفل در دو دروازه شکسته شد . بازی خوب علی خدری چپ پای تکنیکی پویا و و چارچوب شناسی کلاتی گل اول را برای دیلم به ارمغان آورد اما این گل را حسن فلسفی با تجربه از روی نقطه پنالتی پاسخ داد تا نبرد شاگردان پذیره و فرخنده پی با مساوی به اتمام برسد.

در ورزشگاه شهدای اهرم توحید پارس خورموج شروع خوبی در مقابل شاهین باغک داشت ولی پایانش شادی باغکی ها را به دنبال داشت. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ به سود شاهین باغک به اتمام رسید. توحید پارس ابتدا با گل محمد دریانوردی از شاهین پیشی گرفت .این گل در همان نیمه نخست سه بار پاسخ شنید ، گلزنی های شاهین با عباس صفری شروع شد  و در ادامه حمید پولادی و علی زایر ابراهیمی دو گل دیگر را بنام شاهین نوشتند . در نیمه دوم بازی تنها یک گل داشت که اسین گل را هم صفری به ثمر رساند.

سپاهانی ها هم امتیاز خود را عادلانه تقسیم کردند. در بوشهر سپاهان این شهر میزبان سپاهان خورموج بود . این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

در نیمه نخست این دیدار حسن عامریان خورموجی ها را پیش انداخت ولی بازی خوب سعید مسیگر باعث شد تا بوشهری ها هم به گل برسند .این گل را علی صالحی فر به ثمر رساند.

 آب پخشی ها گر چه این روز ها خوب نتیجه می گیرند  ولی  چیزی بنام میزبانی ندارند ورزشگاه آب پخش وضعیت چنان بدی دارد که هیات فوتبال استان اجازه انجام بازی در این ورزشگاه را به هیچ تیمی نداده است و همین موضوع دلیلی شده است تا دو نماینده این شهر میهمان همیشگی این مسابقات باشند و نکته جالب اینجاست که کسی هم به فکر ترمیم این ورزشگاه نیست .

شاهین این شهر در دومین دیدار در ورزشگاه تختی برازجان میزبان فجر صبای بوشهر بود و موفق شد بانتیجه ۴ بر ۱ میهمانش را مغلوب کند.

شاهینی ها در همان نیمه نخست مزد برتری خود را گرفتند سه گل از مجید رضایی ، آیت کیانی  و محمد دهقان این تیم را برنده نیمه نخست کرد البته علی علوی در دقایق پایانی یکی از گلها را پاسخ داد . در نیمه دوم فجر آغاز خوبی داشت و دقایق اولیه بر توپ و میدان سوار بود ولی به مرور و با بازی خوب آیت کیانی و محمد دهقان شاهینی ها بار دیگر بازی را در دست گرفتند و آخرین گل این دیدار را هم به ثمر رساندند . این گل را کیانی به ثمر رساند.

در حاشیه:

داوری این روزها به شدت زیر ذره بین است اما لیگ استان کمتر از داوری ضربه خورده است ، قضاوت خوب زاهدی فرد داور برازجانی در گناوه و یعقوب عاشوری داور تنگستانی در برازجان نشان داد داوران استانی همچنان از حواشی به دورند.

امید

جعفر-حیاتی

سید-ابراهیم-موسویپرسپولیس-دیلم حسین-عبدالهی خضری داوران لیراوی محتجب مشایخ بک-زاده امید.پرسپولیس امید..پرسپولیس

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. محمدی

    سلام . جای بسی خوشحالی است تیم فوتبال امید با جوانان بومی شهرمون داره بهترین فوتبال را بازی میکنی درود بر تیم امید وکادر بسیار خوب مدیریتی وفنی این باشگاه . انشاالله برای کسب مقام قهرمانی در لیگ یا علی

    پاسخ
  2. باشه

    همین امیدی ها کسایی هستن که تا میخانت واسشون مهمی بعدش دشمنتن من تا حالا امید زیاد بازی کردم اما…………کاش بازی نمیکردم

    پاسخ
  3. دیلم

    اگه دوس داشته باشین حاضریم ………. رو با یه جفت کفش معمولی بهتون بدیم….و البته یه کیسه برنج النجف…آخه هر جا بگی کار میکنه.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *