امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ جوانان استان ، فجر بوشهر به صدر آمد ، شاهد دیلم به انتها رسید

یاران سبز : هفته دوم لیگ جوانان استان با دیدار تیمهای شاهین بوشهر و فجر شهرداری کنگان آغاز شد . شاهین در این دیدار به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. در برازجان ، شاهد دیلم دومین شکست خود را هم تجربه کرد .این تیم در مقابل دخانیات با نتیجه ۱ بر صفر شکست را پذیرفت.در کنگان ، پیکان دیر  و استقلال بنک کنگان بدون گل مساوی شدند و پر گل ترین دیدار هفته را هم دو تیم فجر و توحید بوشهر انجام دادند که فجری ها در یک بازی برتر ۶ بر ۱ توحید را مغلوب کردند.

در برازجان دو تیم دخانیات برازجان و شاهد دیلم فوتبال نزدیکی را به نمایش گذاشتند و دو تیم صاحب موقعیت های گل شدند که در دخانیات علی طیبی و اکبر اموری فرصتهای گلزنی را از دست دادند و شاهد هم با احمد رضا محمدپور و محسن روشن ره به جایی نبرد. تنها گل این دیدار در نیمه دوم توسط جواد مرشدی و از روی پاس امیر باقر پور به دست آمد.

در کنگان زور پیکان دیر و استقلال بنک به هم نرسید و دو تیم تن به مساوی بدون گل دادند نتیجه ای که هر دو تیم را به انتهای جدول نزدیک کرد.

شاهین که هفته نخست از دیلم با دست پر برگشته بود . در این هفته میزبان فجر شهرداری کنگان بود .شاگردان مسعود احمدی برای رسیدن به پیروزی دلخوش به ساقهای سید علی موسوی بودند و موسوی هم با سه گلی که در این دیدار به ثمر رساند هم خود را به صدر جدول گلزنان فرستاد و هم شاهین را به سه امتیاز . در نیمه نخست این دیدار با دو گلی که موسوی برای شاهین به ثمر رساند به سود بوشهری ها به اتمام رسید . در نیمه دوم سهم هر تیم دو گل بود برای شاهین سعید غنی و موسوی گلزنی کردند و گلهای فجر کنگان را هم ابراهیم مظلومی و مسعود خیاط به ثمر رساندند.

در بین کنگانی ها مسعود خیاط بازی گردان این تیم چهره برتر بود.

در پرگل ترین دیدار هفته توحید بوشهر شکست سنگینی را از شاگردان رضا قربانی متحمل شد . در دیدار دو تیم فجر و توحید بوشهر دو نیمه متفاوت وجود داشت .در نیمه نخست دو تیم پا به پای هم دویدند که حاصل آن دو گل محمد فرهادی و مسعود انصاری برای فجر بود و گل کامیاب محمدیان هم تنها گل توحید بود که به ثمر رسید. در نیمه دوم سعید دهقان آغازگر گلزنی های فجر بود و در ادامه معراج چاپی ، محمد محمودی و محمد فرهادی گلزنی کردند.

شاهد-دیلم دخانیات-برازجان دخانیات.برازجان دخانیات...برازجان دخانیات...شاهد دخانیات..شاهد دخانیات....برازجان داور-اهرمی خواجوی.اموری ثبوت پیوند-خضری جواد-مرشدی علی-طیبی محمد-پور

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *