امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در لیگ سه کشور ، ایرانجوان همچنان در صدر ، توحید همچنان مدعی

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور هفته چهارم خود را هم با پیروزی ایرانجوان خورموج پشت سر گذاشت .این تیم که سه بازی گذشته خود را هم با پیروزی به پایان رسانده بود در این هفته میزبان اتحاد اندیمشک بود و با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید . شاگردان بهنام ابولی برای رسیدن به گل زیاد هم منتظر نماندند .یک حرکت از جناح راست این تیم و یک برخورد در محوطه جریمه کافی بود تا داور نقطه پنالتی را به سود خورموجی ها نشان دهد . این ضربه را مهدی جمالی به گل تبدیل کرد .

ایرانجوان که در این دیدار برتر از حریف خوزستانی بود بعد از این گل هم عقب نشینی نکرد و با استفاده از حرکات جناحین خود بر روی دروازه شاهین آزار دهنده نشان داد و به گل دوم هم در همان نیمه نخست دست یافت . این گل را رضا احمد شاهی به ثمر رساند.در نیمه دوم باز هم برتری با ایرانجوان بود و باز هم ضعف دفاع شاهین در کنترل حمله وران ایرانجوان نمود داشت . احمد جمالی گل دوم خود و سوم تیمش را استادانه زد . این بازیکن از زاویه ای بسته توپ را به طاق دروازه کوبید. جمالی برای تکمیل بازی خوب خود و رساندن ایرانجوان به یک پیروزی پر گل  چهارمین گل تیمش را هم به ثمر رساند. بعد از این گل و اخراج یکی از بازیکنان اتحاد ، بازی میزبان هم شروع شد تا جایی که اتحاد به گل هم رسید و حتی فرست تکرار آن را هم داشت . در دقایق پایانی ایرانجوان به حفظ توپ پرداخت و نتیجه را برای خود نگه داشت.

در بهبهان هم توحید بوشهر پیروز میدان بود .این تیم که میهمان زاگرس بهمئی بود با تک گل جامعه به پیروزی رسید تا شاگردان حمید معماری هم در جدول موقعیت خود را بهتر کنند.

در حاشیه:

این روزها با توجه به مجمع هیات فوتبال فعالیت روسای هیات ها هم دو چندان شده است البته دوانی میگوید به دنبال حقی هستم که نادیده گرفته اند ، دوانی به همراه جعفر شفقی رئیس هیات فوتبال دیلم ، صمدی رئیس هیات فوتبال اهرم ، هاشمی رئیس هیات فوتبال خورموج ، امیری رئیس هیات فوتبال گناوه و نصرتی عضو هیات رئیسه فوتبال استان هم تماشاگر این دیدار بودند.

استقبال تماشاگر از تیمی که صدرنشین لیگ دسته سوم است خوب نبود ، این تیم باید بیشتر مورد محبت تماشاگر باشد .

میلاد شفیقی مدافع ایرانجوان گر چه صبح را با حادثه رانندگی گذرانده بود ولی بازی خوبی انجام داد.

ایرانجوان-خورموج اتحاد-اندیمشک بهنام-ابولی اندیمشک احمد-شاهی جمالی داور. زارعی جاسم-یاسرالهایی صادق-بوستانی عباس-رضایی فوتبال منفرد.. میلاد-شفیقی مهدی-تنو

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *