امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در لیگ نوجوانان استان،استقلال دروازه خیبر را فتح کرد

یاران سبز : هفته دوم لیگ نوجوانان استان «جام نسل نو »با دو دیدار آغاز شد .

استقلال بوشهر در روزی که محمد رضا اسلوب مدافع آخر خود را یک بازیکن تمام عیار دید به پیروزی ۶ بر صفر در مقابل خیبر اهرم دست یافت و در برازجان هم پیروزی با ۳ گل از سد پاس گناوه گذشت.

آبی ها نیمه نخست را با گلزنی اسلوب آغاز کردند و در همان نیمه نخست با گلهای محمد امین شیخیانی و محمد رضا میرشکاری اختلاف را به سه گل رساندند. در نیمه دوم هم برتری با استقلال بود ، در این نیمه هم گلزنی های استقلال با اسلوب شروع شد و با دو گلی که میلاد دریایی و محمد رضا احمدی در ادامه به ثمر رساندند آبی ها به یک پیروزی قاطع دست یافتند.

در برازجان هم پیروزی تیم برتر میدان بود . این تیم ابتدا توسط غلامحسین زنگنه به گل رسید و زمانی که ابوالقاسم خوشنود داور خورموجی دو دقیقه وقت اضافی را اعلام کرد پاس گل دوم را هم دریافت کرد . این گل را محمد آذرپراه به ثمر رساند. در نیمه دوم ضعف خط حمله پاس کاملا نمایان بود و همین موضوع باعث شد تا این تیم نتواند به گل برسد .پیروزی در این نیمه هم در وقتهای تلف شده به گل رسید. این گل هم حاصل اشتباه مدافع پاس بود ، وقتی کمالی نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند این آذرپراه بود که در مصاف تک به تک گل سوم برازجانی ها را هم به ثمر رساند.

در حاشیه:

گل اول پیروزی در حالی به ثمر رسید که مربی پیروزی به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان پاس چند بار از بازیکنان خود خواست تا توپ را بیرون بزنند ولی گوش شاگرد به فریاد استاد بدهکار نبود.

داور خورموجی قضاوت خوبی نداشت .

احمدی کاپیتان پاس در این دیدار با کارت قرمز داور روبرو شد کارتی که سختگیرانه بود البته یکی از بازیکنان پیروزی هم رنگ کارت قرمز را دید.نوجوانان-پیروزی-برازجان نوجوانان-پاس-گناوه مومنی پیروزی-برازجان کمالی پایدار جوهری.یوسفی پاس-پیروزی افراسیابی غلامی-.-بازرگان

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *