امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در مدارس فوتبال ، امید پیروز روز اول

یاران سبز : مسابقات مدارس فوتبال گناوه هم با اتمام مسابقات نونهالان آغاز شد. در این مسابقات سه تیم امید ، پرسپولیس و سپاهان حضور دارند که در روز نخست امید و سپاهان در سه رده سنی زیر ۱۰ ، ۱۱ و دوازده به دیدار هم رفتند که در هر سه رده پیروزی با امید بود.
امیدی ها در زیر ده سال با گلهای علیرضا محمدی ، محمد خدرزاده ، امید نیک تاج و آرمین یارمهر چهار بر صفر سپاهان را مغلوب کردند و همزمان با این دیدار در زیر یازده سال هم دو بر یک از سد سپاهان گذشتند. گلهای امید را در این رده امیر حسین فردی و عبداله احمدزاده به ثمر رساندند و تنها گل سپاهان را هم مهدی حسین نژادیان به ثمر رساند.در زیر دوازده سال هم پیروزی با امید بود در این رده گر چه محمد صیدعالی عالی کار کرد و دو گل سپاهان را هم به ثمر رساند ولی چهار گل حسین جمیلی ، علی رضا گره ، محسن دشتی و حسین بویراتی پیروزی را بنام امید نوشت.
در حاشیه:
حضور والدین در کنار زمین انگیزه بازیکنان را دوچندان کرده بود.
محمودی-داور مدرسه-فوتبال مدرسه-فوتبال1 مدرسه-فوتبال2 مدرسه-فوتبال4 مدرسه-فوتبال5 مدرسه-فوتبال-6 مدرسه-فوتبال9 مدرسه-فوتبال10 مدرسه-فوتبال11 مدرسه-فوتبال12 مدرسه-فوتبال15 منوچهر-امیری هاشمی--پرور

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. دوست

    با سلام خدمت همه.
    آقای خضری داری سنگ کیا را به سینه میزنی تیم هایی مثل ……..اینایی که باید در این روزها با شما همکاری کنند آخه …….. به چیت مینازی که بهونه آوردی ودر این جام آقای خضری را همراهی نکردی واقعا” که . . . . . .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *