امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در والیبال بانوان گناوه نوجوانان شگفتی ساخت، حوادث قهرمان شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در ماه رمضان بانوان والیبالیست گناوه رقابت سخت و فشرده‌ای داشتند. در سالن حوادث تیم‌های حوادث، نوجوانان، نفت، دانش‌آموزی، چهار روستایی، محمدصالحی و امام حسن به رقابت پرداختند. تیم‌ها در دو گروه رقابت خود را آغاز کردند. در گروه اول حوادث با استفاده از پاس‌های دقیق معصومه منظم به عنوان تیم اول گروه صعود کرد. در این گروه تیم نوجوانان هم بازی‌های زیبایی انجام داد. زینب به‌بین ستاره این تیم بود و نقش مهمی در صعود نوجوانان داشت. در گروه دوم نفت و چهار روستایی موفق به صعود شدند. نفت با توران عشایری بازی‌های خوبی انجام داد و به عنوان تیم اول گروه دوم صعود کرد. در نیمه نهایی حوادث با شکست چهارروستایی راهی فینال شد. رقابت نوجوانان و نفت هم به پیروزی نوجوانان منجر شد. در فینال تجربه بازیکنان حوادث مهم‌ترین عامل قهرمانی این تیم بود. بازی پایانی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود حوادث خاتمه یافت.

معصومه منظم بازیکن حوادث بود ولی هدایت این تیم را هم به عهده داشت. سکینه درویشی در این مسابقات نوجوانان را هدایت کرد. تیم چهار روستایی از تجربه سکینه سراجی استفاده کرد.

زینب به‌بین در تیم نوجوانان خوش درخشید و ستاره مسابقات بود. به‌بین به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

مسئولیت برگزاری مسابقات به عهده خیری عبدالهی بود. کار قضاوت مسابقات را هم فاطمه عشایری، ناهید غلامی، فاطمه کمالی، عسل و غزل ملک‌زاده عهده دار بودند.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *