امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

رهبر معظم انقلاب: حتی فرزندانم از رای من خبر ندارند

گناوه آنلاین: ایشان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز خاطرنشان کردند: در بین حضراتی که هستند، یک نفر به نظرم رسید و انتخاب کردم و به کسی هم تا الان نگفته‌ام و حتی خانواده و فرزندان من نیز مطلع نیستند که من به چه کسی رای داده‌ام.

 مقام معظم رهبری با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کردند: من به ۳۱ یک نفر در انتخابات شورای شهر تهران و همچنین به یک نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رای دادم و هیچکس هم تا این لحظه از رای من مطلع نیست.340072_270
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رای‌گیری برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار کردند: خدا را سپاسگزاریم که به ما و ملت عزیزمان این توفیق را داد که یکبار دیگر در حرکت و اقدامی که در سرنوشت کشور موثر است شرکت کنیم.
ایشان افزودند: این حقیقتا یک حماسه است و ان‌شاءالله امروز ملت ایران نشان می‌دهند که به معنای واقعی کلمه حماسه به وجود خواهند آورد.
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر ضرورت حضور اول وقت در پای صندوق‌های رای تصریح کردند: توقع من این است که همه شرکت کنند و توصیه می‌کنم که زود حضور پیدا کنند و به تاخیر نیندازند چراکه تاخیر آفت است، پس نباید بگذارند دیر وقت شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: من به ۳۱ نفر به شورای شهر رای دادم؛ البته برخی از حضرات را از نزدیک می‌شناختم و برخی هم نمی‌شناختم لکن به لیست‌هایی که در قالب ائتلاف‌های مختلف منتشر شده اعتماد و یکی از آنها را تهیه کردم. امیدوارم خداوند برکت بدهد و اینها بتوانند در تهران به وظیفه خود عمل کنند و در همه شهرستان‌ها نیز منتخبین مردم چنین باشند.
ایشان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز خاطرنشان کردند: در بین حضراتی که هستند، یک نفر به نظرم رسید و انتخاب کردم و به کسی هم تا الان نگفته‌ام و حتی خانواده و فرزندان من نیز مطلع نیستند که من به چه کسی رای داده‌ام.
مقام معظم رهبری در ادامه اظهار کردند: امیدوارم خداوند به انتخاب مردم برکت دهد و آنچه خیر و صلاح این ملت است تحقق پیدا کند. عمده این است که همه شرکت کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات تاکید کردند: یک توصیه به مسئولان صندوق‌ها و بازشماری و قرائت آرا دارم. اینها بدانند رای مردم امانتی است در دست آنها و حق‌الناس است. حفظ امانت در این مساله حق‌الناس و در نتیجه آدم باید بیشتر رعایت کند، چراکه خروج از حق‌الناس سخت‌تر از خروج از حق‌الله است.
ایشان افزودند: ملت ما نیز باید با شوق و انگیزه‌ای که دارد در انتخابات شرکت کنند و مردم بدانند که سرنوشت در دست آنها است و سعادت این ملت بستگی به انتخاب آنها دارد. اصل ورود تاثیر دارد بر همین اساس دشمنان سعی می‌کنند کاری کنند که مردم مأیوس شوند و تنبلی کنند و پای صندوق رای نیایند. کارشکنی آنها از رسانه‌هایشان گذشته و به سیاستمداران جبهه دشمن رسیده است، به طوری که شخصیت‌های معروف غربی علیه حضور مردم فعالیت می‌کنند.
منبع: انتخاب
رهبر معظم انقلاب یادآور شدند: اخیرا شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است که این انتخابات را در ایران قبول ندارد؛ به دَرَک که قبول ندارید. اگر ملت ایران می‌خواست آنطور که شما می‌خواهید عمل کند که کلاهش پس معرکه بود. ملت به مصلحت خود عمل خواهد کرد و ان‌شاءالله خداوند به امروز ملت برکت دهد تا آنچه مطابق شأن ملت ایران است پیش بیاید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به پیام حضور اول وقت در پای صندوق‌های رای تاکید کردند: پیام این است که مردم به هنگام حضور پیدا کنند و این فرصت را قدر بدانند. در پایان، اعیاد شریفه را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *