امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رویای پرسپولیس بنه گز را سپاهان بوشهر بر هم زد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در هفته دوم لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر، امید گناوه با کسب دومین پیروزی به صدر جدول لیگ رسید. نتایج در هفته دوم نشان داد که همچنان تیم‌ها در حال پوست اندازی هستند و وضعیت نامشخصی دارند.

در این هفته شاهین عامری که محمود آرامش را بر روی نیمکت خود در کنار سبوحی قرار داده است در خورموج سپاهان را با یک گل مغلوب کرد. پرسپولیس دیلم مانند سال گذشته تیمی غیر قابل پیش بینی است. این تیم هفته اول در خانه مغلوب امید گناوه شد اما در این هفته استقلال را در بنه گز به ستوه آورد و با نتیجه مساوی یک بر یک این شهر را ترک کرد. توحید بوالخیر که در هفته اول نتوانسته بود به عامری برود در این هفته میزبان سیراف بود که این دیدار با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به اتمام رسید. امید گناوه در ورزشگاه شهید سراجی میزبان استقلال بندر ریگ نزدیک‌ترین همسایه لیگی خود بود که این دیدار دو بر صفر به سود امید خاتمه یافت. شاهین خورموج در دومین هفته هم شکست را پذیرفت. این تیم که در هفته نخست مغلوب استقلال ریگ شده بود در این هفته هم یک بر صفر نتیجه را به پرسپولیس نوین برازجان واگذار کرد. پرسپولیس بنه گز که بهترین نتیجه را در هفته نخست به دست آورده بود در این هفته در خانه ۲ بر ۱ مغلوب سپاهان بوشهر شد.%d9%84%db%8c%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86

امید گناوه ۲    استقلال بندر ریگ صفر

در گناوه، دیدار امید گناوه و استقلال بندر ریگ که با استقبال خوب تماشاگران هم روبرو شده بود دو بر صفر به سود امید به پایان رسید. در نیمه نخست گر چه برادران حسن و مسعود سالمی و قاسم لیراوی در میانه زمین موفق بودند و برتری نسبی را به این تیم تقدیم کردند ولی نتوانستند امید را در این نیمه به گل برسانند. در نیمه دوم باز هم در میانه میدان امید برتر بود و در این نیمه حرکات مهران ابراهیمی هم بیشتر به چشم آمد که این بازیکن در ادامه دومین گل خود در این مسابقات و اولین گل این بازی را به ثمر رساند تا امید در آستانه دومین پیروزی خود قرار گیرد. در این دیدار با اخراج علیرضا خدری مدافع پوششی استقلال وضعیت این تیم سخت‌تر شد و حضور کاظم خضری هم در میدان باعث شد تا یک ضربه پنالتی هم به تیم امید برسد. این ضربه را مشایخ کاپیتان امید به گل تبدیل کرد تا نماینده گناوه به صدر جدول لیگ برسد.

قضاوت این بازی به عهده شاپور امیری، احمد زیارتی و محمدرضا حبیبی بود.

سپاهان خورموج   صفر    شاهین عامری   ۱

شاهین عامری همچنان منتظر اعلام نتیجه بازی اول خود در مقابل توحید بوالخیر است و بنظر می‌رسد به دلیل عدم حضور توحید در مقابل این تیم نتیجه سه بر صفر اعلام خواهد شد. این تیم در دومین هفته با گلی که رضا درویشی به ثمر رساند در خورموج موفق به شکست سپاهان شد تا خود را به عنوان یک مدعی در لیگ معرفی کند. درویشی مهاجم شاهین بهترین عملکرد را در بین بازیکنان این تیم داشت.

شاهین بندرعامری که سال گذشته قهرمان جام حذفی استان شده بود در این هفته به بابل خواهد را تا در مقابل خونه به خونه این شهر اولین بازی خود را در جام حذفی کشور انجام دهد.

حسین سبوحی سرمربی شاهین عامری در پایان این باری گفت: از روند تیمی راضی نبودم ولی در دقایق پایانی بازی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و در نیمه دوم هم فرصت‌هایی داشتیم اما انتظار از تیم ما بیشتر است.

پرسپولیس نوین برازجان ۱  شاهین خورموج صفر

پرسپولیس نوین برازجان در این هفته هم میزبان بود؛ در این بازی علی‌رغم دفاع خوب بازیکنان پتروشیمی، حملات و بازی هماهنگ بازیکنان پرسپولیس جواب داد و نماینده برازجان توانست با گل محمد بناری به پیروزی برسد. در این بازی شاگردان اصغر حسین زاده بازی خوب و هماهنگی انجام دادند.

استقلال بنه گز  ۱    پرسپولیس  دیلم  ۱

پرسپولیس دیلم که در هفته اول از میزبانی خود طرفی نبسته بود در این هفته میهمان استقلال بنه گز بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و بالاخره از پس حملات خود هم به گل رسید. محمد محمدی که در بازی اول تک گل سه امتیازی این تیم را وارد دروازه سپاهان بوشهر کرده بود در این بازی هم گل زد. بعد از این گل اندکی از فشار حملات آبی‌ها کاسته شد اما این تیم یک بار دیگر هم تا آستانه رسیدن به گل دوم پیش رفت ولی مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه دفع کردند.

در ادامه پرسپولیس آرام آرام خود را از زیر فشار حملات میزبان خارج کرد به شکلی که در دقایق پایانی خطای مدافع آبی‌ها بر روی احمد اسماعیلی باعث شد تا میهمان به یک ضربه پنالتی دست یابد که این ضربه را یوسف کیانی نتوانست به گل تبدیل کند و دروازه‌بان حریف توپ را به کرنر فرستاد. ارسال ضربه کرنر و برخورد دست مدافع استقلال به توپ دلیلی شد تا عبدالهی داور برازجانی بار دیگر نقطه پنالتی را نشان دهد که این ضربه را میلاد شفیقی به گل تبدیل کرد.

رضا جوکار بازیکن جوان استقلال که در جناح چپ این تیم قرار داشت از بهترین‌های این دیدار بود.

در نیمه دوم برتری با سرخ‌پوشان دیلمی بود که مهمترین عامل آن بازی خوب شفیقی و کمایی در خط دفاعی این تیم بود.

در حاشیه:

بحث سال گذشته بین کادر فنی پرسپولیس دیلم و استقلال بنه گز در این بازی هم تاثیر خود را نشان داد و تماشاگران بنه گزی حملات زبانی زیادی به ایمان جوی سرمربی پرسپولیس و داور انجام دادند.

پرسپولیس بنه‌گز ۱    سپاهان بوشهر  ۲

پرسپولیس بنه گز که بنظر می‌رسید از برد هفته نخست با شکل جدیدی فوتبال استان را رصد می‌کند با شکست در هفته دوم آن پیروزی را هم فراموش کرد. شاگردان مهرداد پورحیدر وقتی در شرایط بازی قرار گرفتند که دو بر صفر نتیجه را به مسیگر و شاگردانش واگذار کرده بودند. دو گل از فرهاد سعیدی و علی جامعی میزبان را در همان دقایق نخست از خواب بیدار کرد. بعد از نتیجه حاصل شده و با اخراج زود هنگام رضا حسینی بازیکن سپاهان کار برای میهمان سخت شد و حملات پرسپولیس هم آغاز شد اما دفاع خوب و بازی هوشیارانه رسول پولادی باعث شد تا سپاهان تا دقیقه ۷۵ دروازه خود را بسته نگه دارد که با اعلام ضربه پنالتی پرسپولیس با ضربه محسن ربیعه یکی از گل‌ها را پاسخ داد.

سعید مسیگر سرمربی سپاهان گفت: ما برنامه خاصی برای عمق دفاع حریف داشتیم و با همین برنامه هم به دو گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم به گل برسیم.

مهرداد پورحیدر سرمربی پرسپولیس هم گفت: خارج از روند بازی ما به دلیل غرور بازیکنانمان این بازی را باختیم.

توحید بوالخیر ۱     سیراف کنگان۱

توحید بوالخیر که به دلیل پاره‌ای مشکلات در بازی اول حاضر به بازی نشده بود در دومین هفته میزبان سیراف کنگان بود. در این بازی توحید در نیمه اول تا حدودی با برتری بازی را آغاز کرد و از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر سید مهدی امینی به گل رسید. روی این گل هم شنبدی دروازه‌بان سیراف نقش دادشت.

در نیمه دوم سیراف برای جبران نبض بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را انجام داد تا بالاخره توسط اسحاق چوری مدافع پیشتاخته خود که یکی از بهترین‌های میدان بود به گل رسید.

در این بازی علی اصغر آتش‌کار در میانه زمین با کنترل عنایت طراح حملات توحید تاثیر زیادی بر روند حرکتی سیراف داشت.

پست های مرتبط

1 نظر

  1. بنه گز

    شیرم استقلال بنه گز.داوری تا قبل گرفتن پنالت بسود دیلم خوب بود ولی با گرفتن ۲ پنالتی در ۲ دیقه داوری خود را زیر سوال برد،پنالت اول سالم بود ولی قبل پنالت خطای واضح بر روی دروازبان استقلال رخ داد که داور نگرفت،و پنالت رو جاوید به کرنر فرستاد و همون توپ رو ارسال کرد و با در حالی ک صورت بازیکن استقلال طرف دزوازبان بود توپ با کمترین فاصله ب دست بازیکن خورد و پنالتی عجیب گرفت که موجب خنده ی عده ای از هوادارا هم شده بود و عصبانیت.

    به امید لیگی کم حاشیه و درخشش و موفیقت امید گناوه و قهرمانی استقلال بنه گز و به امید خدا سقوط پرسپولیس بنه گز.یا حق

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *