امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرخها در هر دو گروه صدرنشین شدند + تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان استان هفته های خود را یکی پس از دیگری طی میکند تا شرایط صعود و سقوط برای تیمها سخت شود. در این هفته در گروه شمال تیم امید گناوه استراحت داشت اما دیگر حریفان به دیدار هم رفتند ؛ در این هفته پرسپولیس کاکی دو بر یک پیروزی برازجان را شکست داد و صدر جدول را از این تیم گرفت ، پیروزی اخند عسلویه و ملوان بوشهر هم تن به تساوی دو بر دو دادند . مجتمع گاز پارس جنوبی جم هم که از این رقابت ها انصراف داده  است و سه امتیاز بازی به حریفانش داده می شود در این هفته سه امتیاز بی درد سر را به حساب بنه گزی ها واریز کرد.

در این گروه پرسپولیس کاکی با ۱۷ امتیاز صدرنشین شد،پیروزی برازجان با یک بازی کمتر با ۱۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.امید گناوه ۱۴ امتیاز است و در جایگاه سوم قرار دارد.کار گر بنه گز با ۱۳ امتیاز چهارم است.ملوان بوشهر ۱۲ امتیاز و پیروزی اخند عسلویه هم با یک بازی کمتر ۱۱ امتیازی در جایگاه های پنجم و ششم قرار دارند تا تیم ها همچنان هم شرایط صعود داشته باشند و همه شرایط سقوط.

در گروه جنوب بهمن برازجان و فجر دیر دو تیم انتهایی جدولی تن به تساوی یک بر یک دادند ، پتروشیمی نوری کنگان هم در خانه در برابر تیم خوب پاس اخند عسلویه به تساوی یک بر یک رسید. حسام نامه نژاد برای نماینده عسلویه گلزنی کرد و جلیل احمدیان هم گل پتروشیمی نوری را به ثمر رساند.

در ورزشگاه شهید سراجی گناوه هم دو تیم هم نام پرسپولیس گناوه و اهرم به مصاف یکدیگر رفتند یکی برای بازگشت به صدر و دیگری برای فرار از انتهای جدول نماینده گناوه در همان دقایق اولی و از روی دو ضربه ایستگاهی توسط  بیژن جعفری و محمد امین صیادی به گل رسید دو گلی که دروازبان اهرم هم در دریافت آن بی تقصیر نبود. در ادامه مسابقه دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی بدست بیاوردند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. در نیمه دوم هم اکثر زمان مسابقه بازی در میانه میدان دنبال شد . پرسپولیس اهرم توان حمله را نداشت و پرسپولیس شهرداری هم در چند فرصت خوب می توانست فاصله را بیشتر کند که مهاجمان این تیم از فرصت های خود استفاده نکردند تا این دیدار با همان دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رسید به پایان برسد.

در این گروه پرسپولیس شهرداری گناوه با ۲۲ امتیاز دوباره به صدر بازگشت ، پاس اخند عسلویه با ۲۰ امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، پتروشیمی نوری کنگان با ۱۶ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرده است . فجر دیر ۱۴ امتیازی و چهارم جدول است ، پرسپولیس اهرم ، عقاب چغادک و بهمن برازجان هر کدام با چهار امتیاز پنجم ، ششم و هفتم هستند و رقابت تنگاتنگی برای بقا در لیگ دسته اول دارند.

در حواشی :

محمد خواجوی بازیکن تیم پرسپولیس اهرم با اعتراض پی در پی به تصمیمات داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد او بعد از اخراج با الفاظی زننده و رکیک قضاوت داور را زیر سئوال برد.

پرسپولیس کاکی در ده دقیقه پایانی دیدار خود در برابر پیروزی برازجان با اخراج دروازبان خود با یک یار کمتر به بازی ادامه دادند و موفق شدند صدرنشین گروه خود شوند.

محمد صداقت سرمربی پتروشیمی نوری کنگان در خصوص داوری تیمش در برابر نماینده عسلویه گفت : متاسفانه تیم داوری شهرستان جم در حد و اندازه این بازی نبودند و تمام سوت های بازی به سود حریف بود، چندین بار از هیات فوتبال استان خواهش کردیم که این تیم داوری را برای بازی های ما نگذارید ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست و ما تاوان نزدیکی شهرستان کنگان با جم را می دهیم.

یزدان سالخورده سنگربان پرسپولیس شهرداری گناوه هشتمین مسابقه ای است که در لیگ دسته اول استان هیچ گلی دریافت نکرده است تا همچنان عدد صفر جلوی گلهای خورده پرسپولیس شهرداری نمایان باشد.سالخورد در مجموع ۱۶ مسابقه است که از بازیهای شهرستان تا حالا دروازه خود را بسته نگه داشته است.

تیم-داوری پرسپولیس-اهرمپرسپولیس-اهرم. پرسپولیس.پرسپولیس-اهرم پرسپولیس.اهرم بیژن-جعفریزارعیپرسپولیس-گناوه-.-پرسپولیس-اهرممدافع-اهرمالهیاهرمبولحاجییوسفییزدان-سالخوردهمدافع-اهرمعلی-کمال-پورعارف-توسلیموسایی...

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *