امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

شاهین شهرداری امیدوار برای صعود ولی در سراشیبی، امید در خط قرمز

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر نوجوانان کشور در هفته هشتم برای گناوه و بوشهر خوش یمن نبود اما در برازجان شاگردان مهدی گیوزاد اولین پیروزی خود را جشن گرفتند. امید گناوه در مقابل فولاد خوزستان ۳ بر صفر شکست خورد تا در انتهای جدول باقی بماند. این تیم با یک بازی کمتر هم‌چنان امیدوار به ماندن است. شاگردان حسین عبدالهی که نسبت به هفته‌های آغازین از آمادگی بیشتری برخوردارند در صورت پیروزی بر آپادانا شوش، صنعت را به انتها می‌فرستند. در ورزشگاه تختی برازجان پارس این شهر بعد از چندین مساوی بالاخره رنگ پیروزی را هم دید. پارس که میزبان شاهین‌شهرداری بوشهر بود ۱ بر صفر پیروز شد تا در جدول وضعیت خود را اندکی سامان بدهد.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم هوای دروازه خودی را بیشتر از حریف داشتند و دروازه‌ها کمتر تهدید شد. مهمترین حادثه بازی را محمد حاجیان عسکرزاده خلق کرد. این بازیکن در پی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان شاهین روی یک ارسال از نقطه کرنر دروازه خالی شاهین را با ضربه سر باز کرد. در مقابل هم مظفری‌نژاد بهترین فرصت شاهین را از دست داد. در این دیدار خسرو شنبهی ستاره زمین بود. سنگربان جسور و آماده پارس، هم در خروج و هم در واکنش‌های آنی، عالی ظاهر داد. نیمه دوم شاهین برای جبران آمد اما این تیم در روزی که علی مظفری‌نژاد خوب نبود نتوانست به گل برسد. در شاهین علی‌اکبر دوانی مانند همیشه خوب بود و در میانه میدان اکثر جنگ‌های تن به تن را برد. معین رضایی هم در این تیم عملکرد خوبی داشت. مبین رنجبر کاپیتان پارس حتی دروازه خالی را هم کج دید اما هر وقت پا به توپ شد خط دفاعی شاهین با مشکل روبرو بود.

چند نکته از این بازی

داور وقتی کارت زرد را به مبین رنجبر نشان داد با نیم نگاهی به برگ یاداشت‌های خود به نشانه دریافت دومین کارت زرد، کارت قرمز را هم بیرون کشید ولی سماجت مبین رنجبر در داشتن یک کارت باعث شد تا داور پی به اشتباه خود ببرد و کاپیتان پارس اخراج نشود.

مبین رنجبر در دقایق پایانی خط دفاع و دروازه‌بان شاهین را از جریان بازی خارج کرد اما از باز کردن دروازه خالی عاجز بود.

تنها گل این بازی حرف و حدیث زیادی داشت. توپ هم‌چنان در زمین بازی بود ولی کمک اول این بازی به نشانه کرنر پرچم زد. همین کرنر تبدیل به تنها گل بازی شد تا اعتراض‌های کادر فنی شاهین اوج بگیرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *