امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

شکست ایرانجوان بوشهر ، استقلال را به صدر بازگرداند

یاران سبز: لیگ نوجوانان استان هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشت . هفته ای که با شکست خانگی پیروزی برازجان در مقابل امید گناوه همراه بود. این هفته اولین شکست ایرانجوان بوشهر را هم در پی داشت ، شکستی که صدر جدول را از این تیم گرفت. ایرانجوان یک بر صفر مغلوب خیبر اهرم شد. ایرانجوان خورموج تاب شکست پر رنگ را نداشت و تنها یک نیمه در مقابل استقلال بوشهر به میدان رفت که حاصل همین نیمه هم ۵ گل برای استقلال بود تا آبی ها به صدر جدول تکیه کنند. ایرانجوان کنگان گر چه حال روز خوبی هم ندارد اما با این وجود توانست با یک گل سپاهان گناوه را مغلوب کند . شاید این پیروزی بتواند کنگان را برای ادامه امیدوار کند.پویا دیلم در خانه تن به شکست ۴ بر ۱ در مقابل بستان جوان عسلویه داد تا سریال ناکامی های پویا و دیلم تکمیل شود.نوجوانان-استقلال-بوشهر

ایرانجوان خورموج در مقابل استقلال تنها یک نیمه تحمل داشت ، خورموجی ها وقتی ۵ گل در نیمه نخست دریافت کردند نیمه دوم بجای ورود به زمین فوتبال به مینی بوس رفتند. در این دیدار استقلال با دو گلی که محمد رضا احمدی به ثمر رساند پیش افتاد و در ادامه مهدی زنده بودی و رسول غلامی (۲ گل) نتیجه بر ۵ بر صفر کردند. نیمه دوم این دیدار به دلیل حاضر نشدن ایرانجوان خورموج برگزار نشد .

حامد منفرد سرپرست ایرانجوان خورموج در این زمینه گفت: وقتی دیدم بازیکنان انگیزه لازم برای ادامه بازی را ندارند و با تمسخر به فوتبال نگاه می کنند تصمیم گرفتم بازی را ادامه ندهیم و احتمالا از مسابقات هم کنار خواهیم رفت.منفرد در ادامه بیان داشت: شاید بعضی ها فکر کنند ترس از شکست باعث این تصمیم بوده است ولی ما در سالهای گذشته شکستهای سنگین تر هم داشتیم ولی بازی را ادامه دادیم و بحث این بازی جدا است.

آستروتین سرمربی ایرانجوان هم که از تصمیم مسئولین ایرانجوان در زمینه ترک بازی ناراضی بود ، گفت : از ابتدا هم نظر مسئولین ایرانجوان انصراف از مسابقات بود و در این بازی هم من تمام تلاشم را انجام دادم که بازی ادامه پیدا کند ولی مسئولین تیم تصمیم دیگری داشتند و کاری از دست من برنمی آمد.

پوربهی سرمربی استقلال بوشهر هم در این زمینه گفت: اگر قرار باشد هر تیمی نتیجه نگرفت بازی را ادامه ندهد به مشکل برخواهیم خورد و بهتر است کمیته انضباطی تصمیم جدی در این مورد بگیرد. سرمربی استقلال در ادامه اظهار داشت: قصد داشتیم در نیمه دوم از دیگر بازیکنانمان استفاده کنیم که این فرصت از ما گرفته شد و با توجه به نتایج عجیب در لیگ فوتبال نوجوانان ممکن است ما در هفته پایانی به دلیل آوراژ گل حتی قهرمانی را از دست بدهیم.

امید گناوه وقتی ماهان امیری را در دفاع سر حال دید و امیر حسین موسوی هم مانند دیگر بازی ها هم گلزن و هم درگیر نشان داد ، در برازجان از پس پیروزی هم بر آمد. در این دیدار و در نیمه نخست سیدامیر رضا موسوی امید را پیش انداخت . این گل تنها گل نیمه نخست بود. در نیمه دوم فرارهای سید امیر حسین موسوی گل دوم را هم برای گناوه به ارمغان آورد.بعد از این گل پیروزی از حملات خود به نتیجه رسید و یکی از گلها را توسط احمد احمدی پاسخ داد اما گل بهروز فروتن منش شکست میزبان را حتمی کرد. در این دیدار سید حسن موسوی در میانه میدان با درگیری های مداوم خود اجازه بازی سازی را به بازیکنان پیروزی نداد.

امید بورکی سر مربی پیروزی برازجان در پایان این بازی گفت :به دلیل مشکلات کاری نمی توانم با این تیم ادامه دهد.

خیبر اهرم با شکست ایرانجوان بوشهر صدر جدول را از این تیم گرفت و استقلال بوشهر به صدر آمد. در این دیدار ایرانجوان بازی را خوب شروع کرد اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه نخست خیبر از لاک دفاعی خارج شد و خیلی زود هم به گل رسید. ضربه آزاد مستقیم علی عباس پور تنها گل این دیدار بود. ایرانجوان در نیمه دوم برای رسیدن به گل حملات زیادی انجام داد اما در لایه های دفاعی خیبر کاری از پیش نبرد تا سه امتیاز حساس را از دست بدهد.

ایرانجوان کنگان که از دو هفته پیش سودای کنار کشیدن از لیگ نوجوانان را در سر داشت لنگ لنگان لیگ را به پیش می برد. این تیم که چند بازیکن مستعد و آینده دار را در ترکیب خود دارد به سختی توانست با یک گل از سد سپاهان گناوه عبور کند.این گل را علی اوس از روی نقطه پنالتی و در نیمه دوم به ثمر رساند.

بستان جوان عسلویه در این هفته میهمان پویا دیلم بود. بستان جوان با حواشی فراوانی رو برو است .این تیم از ابتدای لیگ متهم به استفاده از بازیکن غیر مجاز بود و اعتراض های زیادی را به همین دلیل تیم های حاضر در لیگ نوجوانان روانه هیات فوتبال کردند که به احتمال فراوان دو بازیکن این تیم با محرومیت روبرو خواهند شد  بستان جوان در مقابل پویا دیلم هم با سختگیری زیاد از طرف ناظر بازی وارد زمین شد و در نهایت موفق به شکست ۴ بر ۱ میزبان شد.

پست های مرتبط

۸ نظر

  1. فرهاد مجیدی

    من که گفتم هیچ تیمی دیگه نمیتونه جلوی امید گناوه رو بگیره
    در نیم فصل دوم برای تیم های بوشهری برنامه های جالبی داریم.به استقلال و ایرانجوان بوشهر توصیه میکنم جلوی تیم امید حاضر نشن

    پاسخ
  2. ruse

    بنده خدا خیبر از بازى استقلال ب بعد هیچ باختى نمیاره مطمئن باش,امید گناوه بیا اهرم تا یه بازکنى از اهرم چپ و راست کنه بخندیم واسه خودمون فقط دعا کنید ک این بازیکن از خیبر جدا نشه امید گناوه خوب مى شناسته چون تو گناوه هم اذیتشون کرده حسین بهادر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *