امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صدرنشینی پرسپولیس بنه گز، فریاد اعتراض پرسپولیس دیلم

یاران سبز_ مرتضی خضری: پرسپولیس دیلم در هفته چهاردهم میهمان هم‌نام بنه‌گزی خود بود. این دیدار هم مانند اکثر دیدارهای این هفته با جنجال همراه بود و در نهایت ۲ بر ۱ به سود پرسپولیس بنه گز به اتمام رسید.

میهمان در همان دقیقه نخست از اولین فرصت خود استفاده کرد و با ضربه عیسی حجری به گل رسید. این گل نیمکت پرسپولیس دیلم را منفجر کرد اما برخورد علی عبدالهی داور این بازی کام بازیکنان دیلم را در همان دقیقه نخست تلخ کرد. اخراج ایمان جوی سرمربی این تیم و کارت زرد موسوی حاصل این شادمانی بود.

در ادامه شاگردان پورحیدر برای جبران نتیجه حمله را آغاز کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند اما یک کنترل ساده از مصطفی خدری و پاس این بازیکن به دروازه بان باعث شد تا داور در یک تشخیص جنجالی و دور از انتظار به سود میزبان نقطه پنالتی را نشان دهد. این رای تیم پرسپولیس دیلم را برآشفته و برای دقایقی این بازی متوقف شد. این ضربه را مصطفی انصاری به گل تبدیل کرد.

نیمه دوم هم با حملات میزبان آغاز شد. دیلم که با تیمی دست و پا شکسته به بنه‌گز رفته بود در نیمه دوم نتوانست حملات میزبان را متوقف کند و بالاخره خطای کمایی باعث شد تا برای بار دوم داور نقطه پنالتی را به سود میزبان نشان دهد که باز هم انصاری پشت توپ قرار گرفت و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

مصطفی انصاری هافبک آزاد پرسپولیس در این بازی بهترین عملکرد را داشت.

فاضل محتجب مدیر عامل پرسپولیس دیلم هم گفت: می‌گویند تلاش کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید؛ با این قضاوت‌ها چگونه می‌شود نتیجه گرفت. داوری‌ها مشکوک هستند. شما به پنالتی اول ما نگاه کنید. در ورزشگاه هیچ کس عقیده ندارد که توپ به دست مدافع ما برخورد کرده، الی داور و بدبختی این است که نظر هیچ کس مهم نیست جز داور و داور هم بدترین تشخیص را داده است. دوست، دشمن و حریف می‌دانند که رای داور اشتباه بود اما من  می‌ترسم اشتباهی در کار نبوده و ایراد کار جای دیگر باشد. حالا یکی بیایید و تکلیف را روشن کند. محتجب در ادامه بیان داشت: سوای اشتباه در تشخیص صحنه‌ها نوع برخورد داور با بازیکنان ما هم جای سئوال فراوان دارد. بازیکن حریف در دو قدمی داور به مربی ما توهین می کند ولی دریغ از یک اخطار، این بدترین قضاوتی بود که از آقای علی ابراهیمی دیدم.

مهرداد پورحیدر گر چه کمتر در مورد داوری‌ها اظهار نظر می‌کند ولی او هم اعتقاد دارد که داوری با مشکلات جدی روبروست و در این زمینه گفت: باید قضاوت‌ها شکل بهتری به خود بگیرد. تیم‌ها از داوری ضرر می‌بینند. پورحیدر همچنین اظهار داشت: در این بازی حفظ توپ کردیم و و کار گروهی خوبی انجام دادیم

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. بوشهر

    دیگ کل استان میدونن که هدفشونه ک پرسپولیس بنه گز قهرمان کنن.تیمی که بازیکن ۳ اخطاره بازی میده و کاریش ندارن و از پارسال تا الان یه محروم داشتن فقط و خیلی عجیبه

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *