امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

صعود پاس بندرسازان گناوه به مرحله دوم فوتبال ساحلی کشور

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه لیگ دسته اول کشور در دو گروه به پایان رسید. در گروه اول که میزبانی آن را دهیاری ملاباشی یزد به عهده داشت تیم‌های منتخب خراسان جنوبی و میزبان به دور دوم صعود کردند. در این گروه پارس دکل گستر اراک و فدک ارومیه نیز حضور داشتند.

در گروه دوم پاس بندرسازان گناوه میزبان مسابقات بود. در این گروه خیلی زود تکلیف دو تیم صعود کننده مشخص شد. پاس بندرسازان گناوه و مقاومت شهید نوروزی چلیچه با شکست حریفان خود در روز اول و دوم به دور دوم صعود کردند. در این گروه پاس بندر سازان گناوه در روز نخست با غلبه بر قدس ماه‌شهر در ضربات پنالتی به یک امتیاز دست یافت و چلیچه هم ۴ بر صفر سرخ‌پوشان کرمانشاه را مغلوب کرد. در روز دوم پاس‌بندرسازان گناوه ۸ بر ۳ کرمانشان را شکست داد و چلیچه هم در یک بازی سخت ۶ بر ۵ و در وقت اضافی قدس ماه‌شهر را مغلوب کرد و به دو امتیاز رسید. با این نتایج دو تیم پاس بندرسازان گناوه و مقاومت شهید نوروزی چلیچه به دور دوم صعود کردند. در روز پایانی هر دو دیدار تشریفاتی شد. قدس در روز پایانی سرخ‌پوشان را ۳ بر ۲ شکست داد و آخرین بازی مسابقات را هم پاس بندرسازان و چلیچه انجام دادند که ۴ بر ۲ چلیچه به پیرزی رسید.

در این مسابقات سالم قائدی و محمود مسعودنیا چهره‌های شاخص پاس بندرسازان بودند. محمدامین صیادی از بازیکنان شناخته شده این تیم بود ولی در این مسابقات فروغ گذشته خود را نداشت. علی علیزاده خیلی دیر به این تیم پیوست اما خلاقیت این بازیکن می‌تواند شرایط پاس بندرسازان گناوه را بهتر کند. رضا سراجی و علی عشایری هر وقت در زمین حضور پیدا کردند تاثیرگذار بودند. عشایری در این مسابقات چهار گل به ثمر رساند و دومین گلزن مسابقات شد.

در مقاومت شهید نوروزی چلیچه دو بازیکن گناوه‌ای حضور داشتند. مهدی تندسر و میلاد فتوت در خط حمله و دروازه این تیم بیشترین تاثیر را داشتند. تندسر با ۸ گل بهترین گلزن این مسابقات بود و نقش اصلی را در صعود این تیم داشت. فتوت نیز بهترین عملکرد را در درون دروازه چلیچه داشت.

محمدرضا عساکره در درون دروازه قدس عملکرد خوبی داشت. عیسی آلبوعبادی و عباس مالکی سوری هم در این تیم بازی‌های خوبی انجام دادند. در کرمانشاه هم بهنام حشمتیان، احسان رحمانی  و پیام حیدری عملکرد خوبی داشتند.

مسابقات گروه سوم هم از روز شنبه ۲۱ مهرماه آغاز شد. در گروه سوم شهروند فرخ‌آباد مازنداران میزبان است و میزبانی گروه چهارم را هم طوفان دهروئیه سیرک هرمزگان به عهده دارد. در گروه سوم آبکوه بندر ترکمن، شهدا بابلسر و برساد زاگرس البرز قرار دارند و در گروه چهارم هم طوفان دهروئیه سیرک با تیم‌های باهو دشتیاری سیستان و بلوچستان، کامبادن کرمانشاه و سبحان تیران اصفهان هم‌گروه هستند.

هدایت پاس بندرسازان را علی ناصری‌پوران به عهده داشت. سیدمرتضی موسوی و سیدغلامحسین موسوی هم در کنار این تیم زحمات زیادی متحمل شدند.

شورا و شهرداری در مسابقات مختلف با ورزش گناوه هم‌کاری می‌کنند. در این مسابقات هم با میزبان هم‌کاری داشتند.

کرامت شولی در دریابانی گناوه زبان ورزشکاران را خوب می‌فهمد و در زمینه‌های مختلف هم‌کاری می‌کند.

سیدحسن کاظمی مسئول کمیته فوتبال ساحلی گناوه از روز نخست تا پایان برای برگزاری مسابقات دست به هر کاری زد.

مصطفی جلالی نماینده سازمان لیگ و محمد پناهی ناظر داوری در این مسابقات بودند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *