امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

غلامعلی حبیبی منش یکی از معضلات گناوه را پروژه متوقف شده فاضلاب دانست

در شورای اداری هم بحث ها برای ورود به راهکارهای جدید داغ بود ، غلامعلی حبیبی منش یکی از معضلات گناوه را پروژه متوقف شده فاضلاب دانست و خواستار اعتبار لازم برای اتمام این پروژه شد ، پروژه ای که به گفته حبیبی منش هم ساحل را خراب کرده است و هم بهداشت را تهدید می کند و اثرات نامطلوب زیست محیطی آن هم آزار دهنده است.
فرماندارگناوه از راه های نیمه تمام هم گفت ، راه میشان که ارتباط استان فارس و بوشهر را از طریق گناوه در پی خواهد داشت نیاز به اعتبار دارد ، این راه در قسمتی که مربوط به استان فارس است تکمیل است ، فرماندار گناوه جان باختن ۱۷ نفر در سال گذشته را در این مسیر گویای وضعیت این راه دانست.
بهداشت این شهر هم پر از کمبود است ، فرماندار گناوه به این موضوع هم پرداخت و اعتبار را راه چاره این کمبود دانست ، در این بین دکتر آریا فر هم از نبود مسکن پزشک گفت و یکی از دلایل کمبود پزشک را این موضوع دانست  ولی این  سوال استاندار  بدون پاسخ ماند ، چه افرادی از منازل سازمانی استفاده می کنند؟
حسنوند با این سئوال گفت که منازل سازمانی در اختیار افرادی است که خود در گناوه صاحب خانه هستند و در واقع عدم مدیریت را در این زمینه به رخ کشید.
آخرین نکته فرماندار هم مربوط به پتروشیمی بود ، فرماندارگفت : شرکت طرف قرارداد به بهانه های مختلف در انجام کار تعلل می کند .
حبیبی-منش
 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *