امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

موج با غافلگیری به استقبال شکست رفت

موج-گناوه.جوانانیاران سبز: مسابقات فوتبال ساحلی رده های سنی کشور با ترکیبی از بازیکنان رده سنی جوانان و امید و جهت ایجاد انگیزه در میان بازیکنان جوان و جذب تیمها به فوتبال ساحلی و آغاز فعالیت تیم ملی «ب» در سه منطقه کشور و در سه گروه ۶ تیمی آغاز شد. در جنوب موج گناوه برای قرار گرفتند در کنار دیگر رقیبان به بندرعباس سفر کرد. این تیم که با تیمهای دریانوردان پار جنوبی بوشهر ، شهرداری و نصر دهنو بندر عباس ، دانش فسا و دهیاری صادق آباد شهرکرد همگروه ست در دیدار نخست خود با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب دریانوردان پارس جنوبی بوشهر شد.  موج برای صعود از این گروه تیمهای شهرداری بندر عباس و دریانوردان بوشهر را به عنوان دو رقیب اصلی در کنار خود دارد.

در دیگر دیدارهای این گروه صادق آباد شهر کرد ۷ بر ۵ دانش فسا را مغلوب کرد و دیدار دو تیم بندرعباسی هم ۴ بر ۱ به سود شهرداری خاتمه یافت.

موج در دیدار نخست خود در همان دقایق اولیه قافیه را باخت تا جایی که بازیکنان این تیم تا پایان نتوانستند در حد و اندازه های خود ظاهر شوند. نماینده گناوه در آغاز بازی دروازه خود را بر روی اولین حمله باز شده دید و به دنبال آن دو گل دیگر هم در تایم نخست دریافت کرد تا شیرازه این تیم از هم پاشیده شود. در نیمه دوم دو تیم نتوانستند به گل برسند اما در تایم پایانی محمد امین صیادی اولین گل موج را به ثمر رساند این گل را بوشهری ها پاسخ دادند تا موج در اولین دیدار با شکست روبرو شود.

در این دیدار امیر سالمی ، محمد امین صیادی و عبدالمهدی تندسر که از امیدهای این تیم بودند دور از انتظار ظاهر شدند و ضعف این بازیکنان باعث شد تا نماینده گناوه روز بدی را پشت سر بگذارد. موج گر چه دیدار نخست خود را با شکست آغاز کرد ولی همچنان از امیدهای صعود از این گروه می باشد.

این مسابقات در پارک غدیر بندر عباس انجام می شود؛ این پارک به گونه ای طراحی شده است که ورزشگاه فوتبال ساحلی هم در آن قرار دارد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *