امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

میزبانان مغلوب در آغاز لیگ دسته اول فوتبال استان

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ دسته اول استان جام اطلس خلیج فارس با شرکت تیمهای سپاهان و فجر صبای بوشهر ، پرسپولیس و شاهین آب پخش ، پرسپولیس و پویا دیلم ، شاهین باغک ، توحید پاس و سپاهان خورموج و امید گناوه آغاز شد.

دو تیم سپاهان خورموج و شاهین آب پخش آغازگر این دوره از مسابقات بودند. سپاهان که میزبانی این دیدار را به عهده داشت یک بر صفر مغلوب شاهین شد. سپاهان نیمه نخست این دیدار را در دست داشت اما به گل نرسید . در نیمه دوم شاهین بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه ۲+۹۰ توسط سید محسن موسوی به گل رسید تا اولین میزبان بدون امتیاز زمین را ترک کند.

در ادامه این مسابقات و از هفته اول پرسپولیس دیلم در ورزشگاه شهید بهشتی دیلم مغلوب شاهین باغک شد. در برازجان امید گناوه ۴ بر ۱ نتیجه را به پرسپولیس آب پخش واگزار کرد. فجر صبا بوشهر هم از میزبانی خود تنها یک امتیاز به دست آورد .این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک در مقابل پویا دیلم رضایت داد. در هفته نخست سه میزبان بازنده بودند که توحید پارس خورموج هم از میزبانان مغلوب بود .این تیم یک بر صفر نتیجه را به سپاهان بوشهر واگزار کرد.

در دیلم پرسپولیس نان تجربه بازیکنان خود را نخورد .این تیم که در ترکیب خود بازیکنان پا به سن گذاشته را قرار داده بود در مقابل شاهین باغک تیم جوان ولید صفری حرفی برای گفتن نداشت .نیمه نخست این دیدار علی رغم برتری سفید پوشان شاهین گلی به همراه نداشت ولی در نیمه دوم زایر ابراهیمی در فاصله ای اندک دو بار موفق به گلزنی شد . در دقایق پایانی هر چند شاهین دارای موقعیت های مناسبی شد ولی این پرسپولیس بود که توسط عباس کیانی به گل رسید. قضاوت این دیدار را امراله تعاون کردار ، طاهر رحیمی و دشتی مکان به عهده داشتند که قضاوت خوبی را هم انجام دادند.

در برازجان دیدار امید گناوه و پرسپولیس آب پخش منجر به شکست شاگردان حسین عبدالهی شد تا پرسپولیس اولین میزبان پیروز هفته نخست باشد .  در نیمه نخست حسن فلسفی یکی از باتجربه های پرسپولیس گل اول تیمش را به ثمر رساند. این گل حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست بود . در نیمه دوم سانتر مجتبی احمدزاده با ضربه سر ابراهیم موسوی بازی را به تعادل کشاند اما دقایق پایانی برای بشیرزاده دروازه بان امید خوش یمن نبود .سه شوت از راه دور و سه گل برای آب پخشی ها بهترین نتیجه هفته اول را برای پرسپولیس به وجود آورد. گل دو م و سوم با شوت بهنام شریف پور به دست آمد و چهارمین گل را هم عبدالرحمان انصاری به ثمر رساند.شاهین-باغک. پرسپولیس-دیلم تیم-داوری پرسپولیس.شاهین شاهین-باغک شاهین..باغک زائر-ابراهیمی کیانی فاضل-محتجب لیگ.فوتبال.استان مصطفی-خدری ولید-صفری

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. امیدی

    من یه توصیه به اقای حسین عبدالهی دارم شما در سالهای گذشته ثابت کردهاید که در کار مربیگری موفق نیستید حیف نیست با این همه زحماتی که میکشید خودتان را خراب کنی اگه میشه کار مدیریتی باشگاه را انجام دهید ومربیگری را به دیگران بسپارید . البته فقط یک توصیه است تصمیم با خودتان .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *