امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

ناتوانی پاس در حمله،صدرنشینی پیام چغادک+تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان استان هفته سوم خود را هم به پایان رساند . در گروه دو این رقابت ها پیام چغادک در گناوه با سه گل از سد پاس گذشت.خلیج فارس برازجان با یک گل جام جم را شکست داد. میداف کنگان و صفا دیر هم تن به تساوی پر گل سه بر سه دادند.

در ورزشگاه شهید سراجی گناوه تیم پاس از پیام چغادک یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر استان پذیرایی می کرد. در نیمه نخست پاس گر چه شروع خوبی داشت اما در ایجاد موقعیت ناتوان بود.این تیم هنوز نتوانسته است به حرکات تیمی خود نظم دهد. در ادامه شروع مجدد های پیام و سرعت محمد دهقان خط دفاعی پاس  را با مشکل رو به رو ساخت که هوشیاری پناهی باعث شد تا دروازه این تیم بسته نگه داشته شود.در نیمه دوم تا قبل از اخراج مدافع پاس دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند . اما با اخراج سروش عبدوئی کار پاس هم سخت شد.میزبان بعد از اخراج عبدوئی از روی یک ضربه آزاد مستقیم اولین گل را دریافت کرد . در ادامه هادی حسین زاده سرمربی این تیم سالم قائدی بازیکن انرژیک خود را به خط حمله فرستاد تا با استفاده از توپ های بلند به گل برسد ولی دریافت دو گل دیگر شکست پاس را پررنگتر کرد.

در پایان هفته سوم پیام چغادک با کسب سه برد و ۹ امتیاز صدر نشین است.صفا دیر با چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد ، خلیج فارس براجان با انجام دو بازی و سه امتیاز سوم جدول است. جام جم و میداف کنگان هر کدام با دو امتیاز چهارم و پنجم هستند. پاس گناوه هم با انجام دو بازی و کسب یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

پاس-گناوه پیام-چغادک پاس.پیام-چغادک پیام-چغادک....پیام-چغادک..سید-احمد-موسویحیدریپیام-چغادک-.-پاس-گناوهغلامی.داورحسین-زادهمهرداد-فرخندههافبک-.-پیام-چغادکموسی-رحمتمحمود-جلالیمحمد-رضا-حیدری

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *