امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نایب قهرمانی نونهالان تکواندوکار گناوه ای در استان

یاران سبز: مسابقات قهرمانی نونهالان تکواندو استان بوشهر به میزبانی برازجان با حضور تیمهای نادری امامزاده، تکواندو گناوه، کانون برازجان، قائم ، پارس جنوبی ، امام رضا(ع) برازجان، عقاب هوایی، سپهر دشتستان، کنگان، کوثر برازجان، شهید خادم پیر بوشهر، آب پخش، تنگستان و جوانان عاشورایی در سالن ورزشی امام خمینی برگزار شد که در پایان نادری بوشهر عنوان نخست مسابقات را کسب کرد. تیم تکواندو گناوه هم که رهبری هادی عربزاده در جای دوم ایستاد و کانون امام خمینی برازجان نیز در مکان سوم قرار گرفت.

هادی عربزاده سرمربی تیم نونهالان تکواتندو گناوه که پیش از مسابقات وعده قهرمانی داده بود گفت: کاستی و ضعف در داوری ها یکی از عواملی بود که ما نتوانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم ولی همین که نونهالان ما بار فنی خوبی دارند و در مسابقات هنرنمایی می کنند ما را امیدوار به آینده می کند. عربزاده همچنین اظهار داشت: مانند همیشه مشکلات مالی تا آخرین لحظه ما را همراهی کرد.

گناوه در وزن دهم و هشتم دو مدال طلا گرفت. در وزن هشتم عماد جشن مریم با ضربات دولیوچاگی(ضربات پا به سر) موفق به این عنوان شد. امیر محمد ابراهیمی هم در وزن دهم با استفاده از قدرت بدنی بالا قهرمان وزن خود شد. گناوه در وزن ششم با محمد امین بهرسی به مدال نقره بسنده کرد. بهرسی از جمله ورزشکارانی بود که در حد انتظار ظاهر نشد.

در این مسابقات امیر حسین عبدالخانی ، محمد شاهین ربانی، علیرضا امیری ، محمد مهدی نریمانی ، امین هاشمی، حسین نوری و سید محسن هاشمی هم سومی های گناوه در این مسابقات بودند.تکواندو

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *