امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

هفته مساوی ها

یاران سبز : محمد احمدزاده : هفته دوازدهم لیگ برتر جوانان استان با انجام چهار دیدار به اتمام رسید ، در این هفته دیدار دو تیم استقلال و توحید هم به دلیل دیر رسیدن داوران انجام نشد . در این هفته حاصل چهار بازی انجام شده چهار تساوی بود تا این هفته ، هفته تساوی ها لقب بگیرد.

در دیلم ، تیم پویا و خلیج فارس برازجان به تساوی یک بر یک رسیدند ، ابتدا علیرضا موجی برای پویا گلزنی کرد تا این تیم در آستانه اولین پیروزی خود قرار گیرد ولی در دقیقه ۹۰ صادق حق رو گلزن برتر برازجانی ها بازی را به تساوی کشاند.

دیدار تیم های فجر بوشهر و امید اهرم هم به تساوی یک بر یک رسید . حسین آلبوسیلیم برای فجر و محمد پولادی برای امید اهرم گلزنی کردند در نیمه دوم این مسابقه فجریها بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند ولی نتوانستند سه امتیاز خانگی را از آن خود کنند.سید محمد امین گلفان بهترین بازیکن فجر در این دیدار بود.

پر گل ترین بازی این هفته تیم های خیبر اهرم و جنوب بنک انجام دادند . این دیدار شش گل داشت که سهم هر تیم سه گل بود.  ابراهیم مظلومی یکی از بهترینهای جنوب در این دوره جنوب را در این دیدار پیش انداخت ولی گلهای حسن احسانی و مجتبی امجدی پور نتیجه نیمه نخست را به سود خیبر رقم زد.در نیمه دوم سجاد آشنا بازی را به تساوی کشاند ولی امجدی پور بار دیگر خیبر را به گل رساند تا شاگردان لطفی به سه امتیاز خانگی نزدیک شوند ولی گل دقایق پایانی عبدالله موالی آب سردی بود بر پیکر خیبری ها.امجدی پور از بهترینهای این میدان بود.

در جم هم دیدار تیم های پارس جم و پاس گناوه با تساوی یک بر یک انجامید. ابتدا در همان نیمه نخست رامین پورداسی برای پارس جم گلزنی کرد. در نیمه دوم هم میلاد یزدانی گل تساوی پاس را به ثمر رساند . در این دیدار هر دو تیم موقعیتهای خوبی داشتند ولی نتوانستند استفاده کنند تا این مسبابقه هم با تساوی همراه باشد. در پاس و در درون دروازه این تیم علیرضا کارگر روز پر فروغی را داشت. مسعود باغبان هم دیگر بازیکن خوب پاس در این دیدار بود.

و اما دیر رسیدن داوران هم باعث شد تا یکی از بازی های این هفته برگزار نشود . تیمهای بوشهری استقلال و توحید که قرار بود در ساعت  ۱۳:۳۰ به دیدار هم بروند به دلیل نبود داور بازی خود را انجام ندادند.

پست های مرتبط

۸ نظر

  1. اهرم

    بخدا هیئت فوتبال بوشهر پاسخگو نیس…والا بلا جنوب بنک یه لیست کامل یازده نفره عوض کرد هر چه داد زدیم کسی گوش نداد….جالبه نیم فصل بازم بازیکن اضاف کرد….اینه عدالت هیئت فوتبال بوشهر

    پاسخ
  2. بازيکن پاس م.ع

    واقعا … متاسفم بخدا تو بازى جم فحش نبود که به ما ندن.
    بابا ما رقیب ورزشى هستیم نه دشمن هم بعد بازى باید اون صمیمیت و دوستى حفظ بشه فقط میتونم بگم براى این افراد متاسفم.

    پاسخ
  3. .....رهگذر

    هرتیمی بره جم این بلا سرش میارن. والله ما نمیدونیم چه کاری سر جم اوردیم که ای طوری میکنن
    بچه های تیم های دیگه از الان خودتون را برا فحش خوردن تو جم اماده کنیدالبته اگه از من میشنوید با پنبه برید تو جم تا صدای فحش ها نشنوید

    پاسخ
  4. یه امیدی

    اقای گناوه ای ما هم رفتیم جم همش فهش خوردیم ولی کو گوش شنوا ،هیت استان همش خواب تشریف دارد، ولی شما هم تماشاگراتون خیلی به ما فهش دادن فراموش که نکردین

    پاسخ
  5. امید

    بچه ها جون خودتون تو سایت ها درباره هیچ تیمی حرف نزید کارتون به کار خودتون باشه هنوز هیچی نشده هرجا میریم میگن فحشمون دادین. پس بیاین فقط تو زمین جوابشون بدیم نه تو سایت ها
    به امید این که گوش یدین
    باتشکر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *