امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

هفته نخست فوتسال،یک بازی با اعتراض همراه شد،یک بازی انجام نشد+تصویر

یاران سبز : محمد احمدزاده – مسابقات لیگ برتر فوتسال استان جام پولک نقره ای با حضور تیم های پرسولیس دیر، وحدت بردستان، استقلال خارگ، صفا دیر، جنوب بنک کنگان، پیکان ریز، دخانیات برازجان و تابان، خلیج فارس و پرسپولیس بوشهر آغاز شد. در هفته نخست این مسابقات  پرسپولیس در بردستان با نتیجه سه بر دو از سد وحدت گذشت. صفا دیر با سه گل میهمان خود استقلال خارگ را با شکست بدرقه کرد.جنوب بنک کنگان با نتیجه پر گل پنج بر دو پیکان ریز را در هم کوبید. تابان بوشهر دو بر یک از  سد همشهری خود خلیج فارس گذشت و دیدار تیم های پرسپولیس بوشهر و خلیج فارس برازجان هم به دلیل همرنگ بودن جوراب های دو تیم برگزار نشد.

جنوب بنک کنگان ۵       پیکان ریز ۲

تیم جنوب بنک کنگان این فصل هم احسان رحیمی را بر روی نیمکت خود دارد؛ مربی که فصل گذشته این تیم را از سقوط نجات داد در هفته اول رو در روی پیکان ریزی قرار گرفت که به عنوان تیم اول از زیر گروه مسابقات به لیگ برتر راه یافت . نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید . نیمه دوم با برتری تیم جنوب همراه بود و بازیکنان این تیم موفق شدند چهار بار دیگر دروازه میهمان خود را بازکنند.یاسر رشیدی و اکبر خسروی هر کدام دو گل و حسن قهرمان هم یک گل به ثمر رساند.برای تیم پیکان هم علی اغنا و اسحاق اعتماد گلزنی کردند.در تیم جنوب بنک یاسر رشیدی عملکرد بسیار خوبی داشت.

صفا دیر ۳      استقلال خارگ ۱

صفا دیر که به عنوان تیم چهام به مسابقات لیگ برتر راه یافت بود در هفته نخست از استقلال خارگ پذیرایی کرد. دو گل از عباس کمالی در نیمه نخست برای میزبان به ثمر رساند آرامش نسبی را به صفا داد. در نیمه دو هم کمالی گلزنی کرد تا هم خودش در راس جدول گلزنان باشد و هم تیمش به سه امتیاز برسد. در دقایق پایانی شیری تک گل استقلال را به ثمر رساند.

تابان بوشهر ۲     خلیج فارس بوشهر ۱

داربی فوتسال بوشهری ها را تابان برد . تیم فوتسال تابان بوشهر فصل گذشته در عین ناباوری از لیگ سقوط کرد و در زیر گروه هم نتوانست به لیگ برتر راه یابد اما مدیران این تیم با خرید امتیاز پاس گناوه خود را به لیگ رساندند. تابان در اولین دیدار خود خلیج فارس بوشهر را رو در روی خود دید که با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت. خلیج فارس که به عنوان سومین تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال را به دست آورده بود تجربه لازم جهت رسیدن به امتیاز را در نخستین دیدار را نداشت و مغلوب همشهری خود شد. بازی پایاپا و نزدیک دو تیم در نیمه اول برای هر دو تیم یک گل در پی داشت ، سروش عبدی زاده برای تابان و صادق پولادی برای خلیج فارس گلزنی کردند .در نیمه دوم و در حالی که خلیج فارس فوتبال بهتری را به نمایش گذاشته بود این تابان بود که از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد و دومین گل خود را توسط هادی سلیمی به ثمر رساند.در تیم تابان محمد موجی سنگربان این تیم عملکرد خوبی داشت. در خلیج فارس هم پولادی بهترین بازیکن بود.

وحدت بردستان ۲     پرسپولیس دیر ۳

در بردستان تیم وحدت که فصل گذشته به سختی در لیگ ماندگار شده بود از تیم پرسپولیس دیری پذیرایی می کرد . پرسپولیس که فصل گذشته هفته ها متوالی صدرنشین بود در آخرین هفته جام را به امید دهقاید داد . این تیم در این فصل اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است. جدال حساس وحدت و پرسپولیس در نخستین هفته لیگ فوتسال استان با نتیجه سه بر دو به سود دیری ها خاتمه یافت . سبز میدانی بازیکن شمالی دیری ها و یکی از خوب های فصل گدشته لیگ به همراه یونس جهانگیری و سعید غلامی برای پرسپولیس دیر گلزنی کردند.گلهای وحدت بردستان را هم خالد دادفر به ثمر رساند.

در حواشی:

با اتمام بازی دو تیم وحدت بردستان و پرسپولیس دیر که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پرسپولیس دیر به پایان رسید، بردستانی ها خیلی زود دست به قلم شدند و اولین اعتراض نوشته شد. نماینده بردستان مدعی بود، سعید غلامی در آخرین بازی فصل گذشته با کارت قرمز داور جریمه شده است و بنابراین باید امسال حق بازی در اولین بازی تیمش را نداشت باشد اما این بازیکن برای پرسپولیس به میدان رفت که به همین دلیل بردستان مدعی بود حریفش در این دیدار از بازیکن غیر مجاز استفاده نموده است.اعتقاد دیری ها هم این است که غلامی بعد از اتمام مسابقات لیگ استان در مسابقات کشوری به میدان رفته است و از نظر انجام بازی مشکلی ندارد.

دیدار تیم های پرسپولیس بوشهر و خلیج فارس برازجان هم حکایت جالبی داشت. ابتدا دو تیم با پیراهنهای هم رنگ به زمین آمدند که این موضوع خیلی زود حل شد، اما وقتی داور جورابها را هم مد نظر قرار داد آنگاه بازی عملا انجام نشد . میهمان برای تهیه جوراب به هر دری زد ولی خیلی دیر جورابها رسید. وقتی که جوراب رسید میزبان تازه یادش آمد که وقت سالن به اتمام رسیده است. با این اوصاف اولین هفته یک بازی انجام نشده داشت. قضاوت این دیدار به عهده اصغر احمدی ، محمد شرونی و مهرداد غلامی بود.

پرسپولیس-بوشهر دخانیات-برازجان

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *