امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پارسه کم شانس بود/ پارسه خوش شانس بود

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال جام رمضان گناوه که در سالن نفت انجام می‌شود مرحله گروهی را پشت سر گذاشت. تیم‌های پارسیان، یاران محمود، آل‌یاسین، ضامن آهو، لیان، بعثت، کوثر ، سورنا، سربست، ساحل، اکباتان، اروند، پارسه، شهریار، پرسپولیس و جهان‌تیزرو به مرحله دوم صعود کردند.

در شب‌های پایانی بازی‌های زیبایی انجام شد.

در شب هشتم مسابقات شاگردان جمال احمدی ابتدا با سه گلی که صدراله غلامی(۲ گل) و محمد ظرافت به ثمر رساند از ضامن پیش افتادند اما با اخراج مهدی لیراوی سنگربان منتظران ورق برگشت و این تیم ۶ گل دریافت کرد تا مرحله دوم را از دست بدهد. رضا جوریز، فرزاد رستگار و صادق عرب‌زاده هر کدام دو گل زدند تا شب بد منتظران رقم بخورد. صدراله غلامی بهترین بازیکن منتظران در این دیدار بود. عرب‌زاده هم تاثیر زیادی در پیروزی ضامن آهو داشت.

تیم جوان و با انگیزه کوثر نگذاشت سورنا پیروز شود تا برای اولین بار با صدرنشینی راهی مرحله دوم مسابقات رمضان شود. این دیدار دو بر دو به اتمام رسید. گل‌های کوثر را احمد غلامی و سعید احمدی به ثمر رساندند و برای سورنا هم میثم ملک‌زاده گلزنی کرد. گل اول این تیم هم حاصل اشتباه خط دفاعی کوثر بود. سرآشکنی دروازه‌با کوثر بهترین عملکرد را در مقابل سورنا داشت. حسین کارگر هم نسبت به دیگر بازیکنان سورنا عملکرد بهتری داشت.

در سومین بازی این شب لیان ۵ بر ۱ ثامن را شکست داد و با امتیاز کامل راهی دور دوم شد. در این دیدار علی‌رضا خدری هم گل زد و هم به خوبی دفاع کرد. خدری دو گل برای تیمش به ثمر رساند و با دوندگی بی‌امان بیشترین توپ‌گیری را داشت. رامین حاجی‌زاده هم در این دیدار دو گل زد و دیگر گل این تیم هم توسط امیر هاشمی به ثمر رسید. تنها گل ثامن را علی حیدرنیا به ثمر رساند.

در شب نهم این مسابقات سه دیدار انجام شد. سربست با شکست ۶ بر ۲ پایگاه امام سجاد این تیم را از گردونه مسابقات خارج کرد. احمد شهابی یکی از بهترین‌های این دیدار بود. شهابی ۳ گل از ۶ گل سربست را به ثمر رساند. محسن قنواتی(۲ گل) و حسین رستمی دیگر گلزنان این تیم بودند. گل‌های پایگاه را سیدحسن موسوی و محمد گاوداری به ثمر رساندند.

ساحل در مقابل موعود ۸ بر ۲ به پیروزی رسید. حسین نصیرزاده و شاگردانش در نیمه نخست شرایط سختی را در مقابل موعود سپری کردند. این تیم گرچه دو گل زد ولی یک بازیکن نوجوان به نام سجاد احمدی نگذاشت فاصله زیاد شود و محسن زارعی هم موفق به زدن گل مساوی شد. در نیمه دوم موعود نتوانست بازی نیمه نخست را تکرار کند و با دریافت ۶ گل این بازی را به حریف واگذار کرد. صادق عطایی بهترین بازیکن ساحل به تنهایی ۴ گل به ثمر رساند. عیسی رزمی(۲ گل)، سعید بهمنیاری و بهنام یوسفی دیگر گلزنان ساحل بودند.

در این بازی عبداله پیروزدل بهترین عملکرد را داشت و در کنار این بازیکن سجاد احمدی هم خوش درخشید.

آخرین بازی این شب از حساسیت خاصی برخوردار بود. داماش و اروند هر دو امیدوار به صعود بودند. این دیدار در پایان ۴ بر ۳ به سود اروند خاتمه یافت تا ابراهیم عربزاده و داماش به مسابقات بدرود بگویند. گل‌های اروند را سلمان مدنی(۲ گل)،حمید عرب‌زاده‌ و ابراهیم کشاورز به ثمر رساندند. برای داماش هم علی حیدری، رحیم زیارت و محمد پورسلیم گلزنی کردند.

در شب پایانی دور نخست پارسه محمدصالحی در شبی که کمبود بازیکن داشت در هشت ثانیه پایانی گل مساوی را دریافت کرد تا از گردونه مسابقات حذف شود. این تیم تا ثانیه‌های پایانی ۲ بر ۱ از جهان‌تیزرو پیش بود ولی گل محمد عمادی تعادل را برقرار کرد. در این دیدار علی‌رضا ابراهیمی و رضا تاج‌بخش برای پارسه محمدصالحی گلزنی کردند و گل‌های جهان‌تیزرو را هم سیدرضا موسوی و عمادی به ثمر رساندند.

زیباترین بازی این شب را دو تیم شهریار و پارسه انجام دادند. این دیدار را پارسه ۶ بر ۲ برد ولی شب سختی در پشت سرگذاشت. پارسه با رهبری احمدضا محمودی در نیمه نخست تسلیم دوندگی و جای‌گیری‌های مناسب بازیکنان شهریار بود. احسان وحدت بازیکنان خود را به بهترین شکل در زمین قرار داد و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز به رختکن رفت. این تیم در نیمه نخست یک ضربه پنالتی و دو موقعیت تک به تک را هم از دست داد. در نیمه دوم خستگی امان بازیکنان شهریار را برید تا این تیم ۶ گل دریافت کند. محمد انوشا و صادق بزمه هر کدام دو گل و احسان فیروزپور و سیدخلیل آفتاب سوار هم دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *