امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پردیس قهرمان فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز

یاران سبز_مرتضی خضری: دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز که با شرکت ۴۳ تیم آغاز شده بود با قهرمانی پردیس به اتمام رسید. در شب پایانی و در حضور خیل تماشاگران پردیس در آخرین دقایق بازی موفق به شکست یک بر صفر اکباتان شد.

در این دیدار پردیس با توجه به غیبت محمد انوشا با ترکیب سعید فرج‌آبادی، احسان فیروزپور، رحیم زیارت زاده، امیر عبدی و محسن آقا لر به میدان آمد. این تیم گر چه مانند دیدارهای گذشته فوتبال شاداب و روان خود را انجام نداد اما تیم برتر میدان بود. اکباتان هم در این دیدار یک غایب برزگ داشت. رضا سامخانی به دلیل دریافت دو کارت زرد بازی فینال را از دست داد. غیبت سامخانی نظم تیم اکباتان را به هم زد؛ به شکلی که محمد خضری مربی این تیم مجبور شد در زمین قرار گیرد. در اکباتان مسلم زارع مانند بازی‌های گذشته در درون دروازه قرار داشت. سجاد بشیرزاده، سید محسن نازش و میثم حاتمی هم دیگر بازیکنان این تیم بودند. نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم دو تیم با احتیاط کامل حمله کردند که سهم پردیس بیشتر بود و این تیم در دقیقه ۳۶ با ضربه رحیم زیارت‌زاده به گل رسید. این گل آخرین گل این دوره از بازی‌ها بود و قهرمانی را مشخص کرد. در دقایق باقی مانده اکباتان تنها یک بار در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت که این فرصت هم از دست رفت تا پردیس قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز شود.

با اتمام این دیدار مراسم توزیع جوایز هم آغاز شد. در این مراسم رحمان عمادی ریئس اداره ورزش و جوانان، سید نوراله موسوی از پیشکسوتان ورزش و هادی برمکی مشاور فرماندار گناوه حضور داشتند.

عادل دشتی‌زاده هر چه کرد نتوانست آل‌یاسین را به نیمه نهایی برساند اما با ۱۲ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را به دست آورد.

در طول این مسابقات اگر چشم خود را بر روی حرکات دو تیم ببندیم همه با اخلاق وارد مسابقات شدند و با اخلاق ترک کردند. اما زیبایی کار تیم‌هایی مانند تش باد، پرسپولیس و معراج دو چندان بود. این سه تیم لوح یادبودی را به دلیل رعایت اصول اخلاقی دریافت کردند و معراج با دریافت تندیس اخلاق به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

در سال ۹۰ محمد تقی نواب نیا به همراه محسن سلیمی با ۱۸ گل آقای گل مسابقات شدند. در آن زمان تندیس آقای گل به نواب نیا داده شد و قرار بود در فرصتی دیگر تندیسی به سلیمی هم داده شود. آن فرصت بعد از پنج سال به دست آمد و بالاخره تندیس بهترین گلزن مسابقات به سلیمی هم داده شد.

رقابت مربیان هم در طول مسابقات دیدنی بود، تاکتیک‌های دفاعی و هجومی مربیان در طول مسابقات باعث شد تا نتایج مختلفی به دست آید. عملکرد محمد خضری در اکباتان و محمود خرم‌آبادی در پردیس بهتر از دیگر مربیان بود که خرم‌آبادی عنوان بهترین مربی را به دست آورد.

نبرد رضا سامخانی در اکباتان، محسن آقا لر و احسان فیروزپور در پردیس برای کسب عنوان بهترین بازیکن بسیار نزدیک بود. هر سه بازیکن تاثیرگذار بازی کردند ولی در نهایت این آقا لر بود که عنوان بهترین بازیکن را به دست آورد.

به پاس زحمات رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه جهت توسعه ورزش از طرف مسئولین برگزاری مسابقات تندیسی به وی اهدا شد.

برای برپایی این مسابقات تیم‌های یامهدی، سورنا، کوثر، منتظران مهدی، پارسیان، امپراطور و سربست همدل شدند.  همین حرکت هماهنگ باعث تا این مسابقات شکل گیرد.

ماهان تیم جوانی بود که آینده دار نشان داد. کبکابی برای این تیم زحمات زیادی کشیده است.

جمال احمدی در طول مسابقات کنار هیات برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز بود و برای برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را انجام داد. حسین ابراهیم زاده، سجاد خادمی و جمال احمدی برای تربیت بازیکنان جوان وقت زیادی گذاشته‌اند که بی شک در آینده‌ای نزدیک شاهد ثمر این حرکت خواهیم بود.

تیم سورنا در اکثر شبها مسئولیت برگزاری بازی‌ها را به عهده داشت، حتی دیدار پایانی را اکبر محمدزاده، مرتضی گاوداری و امیر هام با همکاری علی حیدری مدیریت کردند.

قضاوت بازی فینال به عهده مهرداد غلامی و محمد شرونی بود که قضاوت بسیار خوبی را هم انجام دادند.

محمد حسین عباسی هم در چند شب متوالی جهت برگزاری مسابقات همکاری کرد.

این مسابقات به پایان رسید ولی حرکت زیبای مصطفی خلیلیان در تاریخ ورزش گناوه ثبت شد.

در این مسابقت حرکات جوانمردانه زیادی انجام شد ولی حرکت رضا حیدری فرد بازیکن تش باد جای تقدیر دارد. در جریان دیدار دو تیم تش باد و سورنا در مرحله حذفی مسابقات در یک صحنه رضا حیدری فرد پا به توپ شد و تیمش در شرایط مناسب گلزنی قرار گرفت اما مصدومیت بازیکن سورنا باعث شد تا حیدری فرد توپ را به بیرون بفرستد. این حرکت وقتی زیبایی خود را نشان داد که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می‌شد و زمان بسیار کمی تا پایان این دیدار باقی بود. گر چه با حرکت جوانمردانه حیدری فر تش باد از گردونه مسابقات خارج شد ولی حرکت حیدری فرد تا همیشه با فوتبال ما خواهد بود.

محمد شرونی مسول کمیته داوران این باز‌ی‌ها بود. هر چند قضاوت داوران خوب بود ولی تاخیر بعضی از داوران دلیلی شد تا چند بازی با تاخیر ۵ دقیقه‌ای برگزار شود.

یامهدی به دلیل محرومیت سربست عنوان سوم مسابقات را به دست آورد.

این بازی‌ها هر شب به نام در خاک خفتگان یکی از باشگاه‌های گناوه برگزار شد.

یاران-سبز..تماشاگران یران-سبز_محمد.خضری یاران-سبز..محمود-خرم‌آبادی یاران-سبز.تماشاگران یاران-سبز_پردیس یاران-سبز_اکباتان

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *