امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس امتیاز خرید تا گناوه میزبان لیگ دسته دوم فوتبال کشور شود

یاران سبز_ مرتضی خضری: فوتبال گناوه در فصل جدید میزبان لیگ دسته دوم کشور است. پرسپولیس گناوه در فصل ۹۷-۹۶ در لیگ دسته سوم کشور حضور داشت. این تیم نتوانست سهمیه خود را در مرحله دوم نگه دارد و به مرحله اول لیگ دسته سوم سقوط کرد. نماینده گناوه با پایان مسابقات فصل ۹۷-۹۶ رایزنی خود را برای خرید امتیاز در لیگ دسته دوم آغاز کرد. نصراله خواجه‌گیری مدیر جوان این تیم با باشگاه‌های مختلف وارد مذاکره شد و بالاخره در خوزستان امتیاز مورد نظر خود را یافت. پالایش نفت آبادان که سال گذشته طی توافقی امتیاز پترو کیان شوشتر را در لیگ دسته دوم به دست آورده بود به تعهدات خود عمل نکرد و همین موضوع دلیلی شد تا دو تیم به همکاری خود پایان دهند. با پایان همکاری دو تیم خوزستانی، پرسپولیس گناوه از این فرصت استفاده کرد و امتیاز لیگ دسته دوم کشور را خریداری نمود. از شرایط این قرارداد واگذاری امتیاز لیگ دسته سوم پرسپولیس گناوه به پتروکیان شوشتر نیز بود.

پرسپولیس با خرید امتیاز لیگ دسته دوم کشور بازیکنان زیادی را مورد ارزیابی قرار داد. به‌نظر می‌رسد این تیم برنامه مفصلی برای فصل پیش رو دارد. خدری نماینده حوزه شمال استان در توافق نهایی این امتیاز نقش تعیین کننده‌ای داشت.

نادر جعفری منفرد سرمربی پرسپولیس در زمینه جذب بازیکن گفت: فعلا با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته‌ایم ولی تا پایان این هفته وضعیت بازیکنان خود را مشخص خواهیم کرد. جعفری همچنین اظهار داشت: با توجه به فرصتی که داریم امسال در جام حذفی شرکت خواهیم کرد.

جام حذفی کشور از بیست و سوم مرداد ماه آغاز خواهد شد. لیگ دسته دوم کشور هم در نیمه اول شهریور استارت خواهد خورد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *