امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس با یک امتیاز برگشت

یاران سبز_ مرتضی خضری: پرسپولیس گناوه هم‌چنان در کاروان بالای جدول است. نماینده گناوه در ششمین هفته از مسابقات لیگ دسته دوم کشور مهمان مس شهر بابک بود که این دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید. پرسپولیس که در هفته پنجم نیروی زمینی صدرنیشن گروه دوم را ۲ بر ۱ مغلوب کرده بود در این هفته موفق به کسب یک امتیاز شد. در این دیدار دو تیم بازی متعادلی را در نیمه نخست انجام دادند. خطرناک‌ترین موقعیت را در نیمه نخست پژمان مالکی بر روی دروازه میزبان به وجود آورد. حرکت این بازیکن در درون محوطه جریمه مدافع میزبان را وادار به خطا کرد ولی داور از این خطا گذشت تا نیمه نخست گلی نداشته باشد.

در نیمه دوم نادر جعفری تیمش را به دروازه میزبان نزدیک‌تر کرد ولی در یک ضد حمله و از روی نقطه کرنر دروازه پرسپولیس باز شد. بعد از این گل فشار پرسپولیس برای جبران بیشتر شد و بازی خوب پژمان مالکی و محمود داری‌زاده هم به کمک این تیم آمد تا گل مساوی به ثمر برسد. هم‌کاری فرشاد بهاروند، داری‌زاده و عباس مقدم توپ را به افشین محمدی رساند تا گل مساوی پرسپولیس به ثمر برسد. محمدی از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه میزبان کرد.

پرسپولیس با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در مکان سوم جدول قرار گرفت. در جدول رده‌بندی نیروی زمینی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. در رده دوم جدول آرمان گهر سیرجان قرار دارد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *