امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام چغادک به لیگ برتر استان نزدیک شد/ انتهای جدول سخت شد

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان استان بوشهر بعد از وقفه ی سه هفته ای مجددا آغاز شد و تیم ها در سه گروه به رقابت پرداختند. در گروه یک دو تیم پایین جدولی پیروزی چاه مبارک عسلویه و آزادی زیارت به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی پر گل شش بر سه به سود نماینده عسلویه خاتمه یافت.استقلال بنه گز هم در برابر دریانوردان بوشهر با نتیجه دو بر یک شکست را پذیرفت.بیژن انوری برای استقلال بنه گز گلزنی کرد و هر دو گل دریانوردان را هم رسول پور آزاد یکی از خوب های لیگ دسته اول استان به ثمر رساند.در بندر ریگ هم جدال استقلال با سرخپوشان دیلمی با نتیجه دو بر یک بسود نماینده بندر ریگ خاتمه یافت دیداری که اعتراضات به تصمیمات داور در راس ان قرار داشت، ابتدا پرسپولیس در این دیدار به گل رسید ولی این گل از سوی داور مردود اعلام شد و در ادامه میزبان موفق شد با گل حسین حیاتی پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم هم با وجود اینکه پرسپولیس توپ و میدان در اختیار داشت با اعلام یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعتراضات به اوج خود رسید این ضربه را علیرضا رضایی به گل تبدیل کرد . در دقایق پایانی این مسابقه امید دهقان فقط توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند.

در حواشی :

استقبال خوب تماشاگران بندر ریگی از این دیدار از نکات مثب این مسابقه بود.

قشقایی سرپرست پرسپولیس بعد از پایان این دیدار عنوان کرد: از همان گل سالمی که ما به ثمر رساندیم تا پنالتی که به ضرر ما اعلام شد وضعیت داوری هم مشخص شد ، فقط نمی دانم آیا قضاوت داور از روی غرض بود یا اشتباه و ما در این مسابقه به باقری داور این دیدار باختیم نه استقلال بندر ریگ.

در گروه دوم جدال تیم های جام جم و پاس گناوه در جم بعد از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل انجامید. در این دیدار بهترین فرصت پاس را سجاد بهروزی در دهانه دروازه از دست داد و میزبان هم در آخرین دقیقه بازی فرصت مشابهی را نتوانست به گل تبدیل کند .پیام چغادک با گلهای حسن فلسفی ، علی دوانی (۲گل) و محمد دهقان با چهار گل میداف کنگان را در هم کوبید تا همچنان صدر نشین این گروه باشد . در پر گل ترین دیدار هفته ششم هم در برازجان خیلج فارس برازجان و صفا دیر به تساوی ۴ بر ۴ رسیدند. علی غفور (۲ گل) ، عباس کمالی و یاسر محسنی برای نماینده دیر گلزنی کردند.

در گروه سه در خورموج، کشاورز سنا با یک گل مغلوب میهمان خود خیبر اهرم شد. تک گل خیبر را حسین قدرتیان به ثمر رساند.تیم های شاهین عسلویه و فجر کنگان با نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. علی عمرانی برای فجر گلزنی کرد.پیکان دیر هم در خانه با نتیجه سه بر دو از سد جوان جم گذشت سعید کمالی و یزدانبخش افتخاری برای نماینده جم گلزنی کردند.پاس-گناوهجام-جم-جم

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *