امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گاهی وقتا یا حسین گفتنا حسینیت نمی کنه ، اما گاهی می شه حسینو دید

یاران سبز : راه افتادم عکس بگیرم ، از زنجیر زنا ، از سینه زنا ، از نوحه خونا ، از روضه خونا ، از حسینیه ، مسجد و تکیه ، یه نوحه گو بود با کت و شلوار و صدای بم زیباش ، یه جونی بود که شور داست و شلاق صداش طبل زنو هوایی می کرد و زنجیرزنو بی قرار اما تو نگاه پسره وقتی به طبلش می زد تا رفیقش زنجیر بزنه و مادرش بگه قربون قدو بالات ، چیزی رو دیدم که هیچ جا ندیدم ، چند قدمی اون طرف تر با نگاه معصومانه اش چنان ورندازم کرد که دلم پر کشید ، نمیدونم کی حسینش کجاست اما می دونم وقتی دلتو صافه صاف کنی می تونی حسینتو لمسش کنی
محرم..
محرم

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. مهدی ناصری پوران

    واقعا همین طوره خضری جان … این عکس از اون دسته عکس هایی بود که باهات حرف میزد ………….. و خصوصا اون جمله اخریت بسیار زیبا بود … شکارت مثل همیشه سر و صدا دارد ……………………………………………………………………………………..

    پاسخ
  2. دره گپ

    درود بر خضر و مهتو ناصری پوران معمار جدید پاس،
    خضر این حرفهای مهتو پاچه خواری بود یا واقعا تازگی ها دید شاعرانه پیدا کرده ؟ بعید میدونم از این کامنت ها بلد باشه فکر کنم این کامنت برات چند صد چوق آب بخوره حالا ببین ، حواست باشه که این کامنت برات گرون تموم نشه مثلن به قیمت یک دست گرمکن برا رده سنی جوانان یا امیدها یا رستوران بعد از قهرمانی امیدها.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *