امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

گل دور از انتظار و دیرهنگام دو امتیاز از پاس بندرسازان گرفت

یاران سبز- مرتضی خضری: در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر دو دیدار از پنج دیدار هفته چهارم برگزار شد. پاس بندرسازان گناوه در روزی که بازی توقف طولانی داشت اندوخته اندک خود را در دقیقه ۱۰۹ از دست داد و بازی با شوت سرکش و دقیق حسین صمیمی یک بر یک مساوی شد. در نیمه نخست پاس علی خلیلیان را محسن حیدری به گل تبدیل کرد. حیدری در نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد ولی حمید انصاری قاضی این دیدار به دلیل دید بد به نشانه برخورد توپ با دست حیدری اعلام خطا کرد تا یک گل مسلم را از نماینده گناوه بگیرد. در نیمه دوم این دیدار میهمان برتری نسبی داشت و مهدی امینی و حمید عبدویی در میانه میدان این تیم بهتر از دیگر بازیکنان بودند. در پاس بندرسازان هم هر وقت حسن سالمی پا به توپ شد وضعیت این تیم متفاوت گردید. سالم قائدی هم یکی از بهترین‌های پاس در این دیدار بود.

علی خلیلیان مدافع چپ پاس بندرسازان گناوه در دقایق پایانی مصدوم شد.

وقتی اورژانس در دقیقه ۲۵ به دلیل ماموریت محل بازی را ترک کرد رفیعی ناظر بازی هم دستور بر تعطیلی بازی داد. این توقف بازیکنان دو تیم را در زمین سرگردان کرد و به همین دلیل نیمه دوم ۶۵ دقیقه به طول انجامید.

در دیگر بازی انجام شده سمافردوس گناوه ۴ بر ۲ سیراف را در خانه شکست داد. ایمان خدری با آغاز بازی سمافردوس را پیش انداخت اما دو گل از محمد خونجی در آخرین دقایق نیمه نخست میزبان را پیروز راهی رختکن کرد. در نیمه دوم تا دقیقه ۸۰ بازی با همین نتیجه پیش رفت ولی سه گل از ابراهیم غلامی، میثم ملک‌زاده و رضا سامخانی میهمان را پیش انداخت.

بارش باران در دقایقی که دو تیم در رختکن بودند باعث تعطیلی بازی در ابتدای نیمه دوم شد.

داربی دیر بین دو تیم پرسپولیس و پیکان و بازی سکان بوشهر و جنوب جم هم به دلیل بارندگی به روز دوشنبه موکول شد. فردا دو تیم شاهین گناوه و توحید بوشهر هم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به دیدار هم خواهند رفت.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *