امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

دریا اتحاد را شکست داد/ بازی جنجالی را بلال برد

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان اهل سنت گناوه به شب پایانی رسید. با پایان دور نخست این مسابقات چهار تیم لیمر، بلال«الف»، اتحاد و بلال«ب» راهی نیمه نهایی شدند.

در اولین بازی دو تیم بلال«الف» و «ب» در مقابل هم قرار گرفتند. حساس‌ترین بازی مسابقات با حواشی زیادی نیز همراه بود. طالب رحیمی که با بلال«ب» در اولین دوره عنوان قهرمانی را به دست آورده بود با تیمی یک دست برای رسیدن به دومین قهرمانی نقشه‌های زیادی داشت اما در مقابل خلیل رحیمی و بازیکنانش با مشکل روبرو شد و نتیجه را واگذار کرد. این دیدار در حالی که ۲ بر ۱ به سود بلال «الف» در جریان بود با اعلام یک ضربه پنالتی به سود بلال«الف» متوقف شد. طالب رحیمی تیم خود را از زمین بیرون کشید و این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف اعلام شود. در این بازی ابتدا سید محی‌الدین رفائی گل اول را به ضربه سر وارد دروازه بلال«ب» کردو رفایی در ادامه با ضربه‌ای پرقدرت دومین گل تیمش را هم به ثمر رساند.  هنوز بازی به پایان نیمه نخست نرسیده بود که عبداله رنجبر یکی از گل‌ها را پاسخ داد.

نیمه دوم این دیدار مملو از حاشیه بود. در همان ابتدای بازی خلیل رحیمی به دلیل اعتراض کارت زرد دریافت کرد. حواشی از جایی شروع شد که عادل رحیمی گل سوم بلال را هم به ثمر رساند. با این گل صدای اعتراض طالب رحیمی و بازیکنانش بلند شد. بازیکنان و مربی بلال«ب» مدعی بودند خلیل رحیمی به جای حسین رنجبر مصدوم وارد زمین شده است ولی رنجبر هم بازی را ترک نکرده است و در این شرایط بلال«الف» به گل سوم رسیده است. در این گیر و دار خلیل رحیمی هم کارت قرمز دریافت می‌کند. موضوع به صورت لاینحل باقی می‌ماند تا جایی که شیخ فاروقی دخالت کرده و گل بلال مردود اعلام می‌شود. خلیل رحیمی هم مجوز بازی می‌گیرد. حواشی این بازی تمام نشدند بود وقتی داور در دقایق پایانی نقطه پنالتی را به سود بالال«الف» نشان می‌دهد برخورد محمود رحیمی و داور باعث می‌شود تا محمود رحیمی هم اخراج شود اما طالب رحیمی تصمیم می‌گیرد تیم خود را از زمین بیرون بکشد و بازی را ادامه ندهد. با این تصمیم بازی سه بر صفر به سود بالال «الف» اعلام می‌شود.

در دومین بازی و در شبی که اتحاد اکثر بازیکنان خود را در اختیار نداشت لیمر موفق به شکست ۶ بر ۳ این تیم شد. بازیکنان اتحاد جزیره که اکثرا در حال صیادی می‌باشند به این بازی نرسیدند تا لیمر با خیالی آسوده برنده این بازی شود. اتحاد مدعی اول قهرمانی بود ولی شرایط سخت زندگی نگذاشت جوانان جزیره در کنار فوتبال شبی زیبا داشته باشند. در این دیدار علی ذعاب در تیم اتحاد تنها بود و نتوانست در مقابل لیمر کاری از پیش ببرد. گل‌های لیمر را کامران به‌مرد(۳ گل)، عرفان لطیفی(۲ گل) و فواد به‌مرد به ثمر رساندند. علی ذعاب برای اتحاد دو بار موفق به گلزنی شد و اسماعیل ذعاب هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

رفائی گرچه عمر فوتبالش کوتاه بود ولی حرکاتش هنوز در ذهن علاقمندان فوتبال است. این بازیکن پا به سن گذاشته با ۹ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را یدک می‌کشد. علی ذعاب با ۸ گل در تعقیب رفایی‌ست. در اتحاد رضا زارعی هم ۷ گله می‌باشد.

دیدار پایانی مسابقات را دو تیم بلال«الف» و لیمر امشب انجام خواهند داد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *