امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به دنبال انتقادهای فراوان،شورای گناوه به میان مردم آمد+تصویر

یاران سبز: رسانه ها و فعالین اجتماعی طی یک سال و نیم به موضوع عدم نشست اعضای شورای شهر گناوه با مردم به صورت مداوم پرداختند اما حاصلی نداشت؛ در ابتدای فعالیت اعضای شورای شهر گناوه قرار بود هر ۴۵ روز و یا سه ماه یک بار در مکانهای عمومی با مردم جلسه داشته باشند اما شورا چنان پیله ای به دور خود پیچید که ورود همه را ممنوع کرد ولی وقتی از این ممنوعیت طرفی نبست و حتی در بسیاری از موارد به مشکلاتی برخورد با پیشنهاد گروه های جوان به میان مردم آمدند و اولین جلسه اعضای شورای شهر گناوه با راهکارهایی از سوی جوانان محقق شد. دو گروه از جوانان گناوه با نامهای جوان ایده پرداز و راه اندیشه میزبان اولین جلسه اعضای شورای شهر گناوه با مردم بودند . این نشست در مسجد طالقانی انجام گرفت. گر چه بنظر می رسید خیلی ها سوالهای پیچیده خود را در دل نگه داشتند تا اولین جلسه به آخرین جلسه تبدیل نشود ولی با این حال جلسه روند خوبی را طی کرد .

در ابتدا نادر پهلوان زاده رئیس دو ساله شورا به دفاع از عملکرد یک سال و نیم شورا و شعارهای انتخاباتی خود پرداخت ، عملکردی که استیضاح شهردار را در پی داشت و بنابراین می توان نتیجه گرفت اعضای شورا نباید از عملکرد ناراضی باشند.

با اتمام صحبتهای پهلوان زاده پرسشهایی از جانب  سمیر برمکی، علی محبی، ماشااله حیدریه ،مرتضی رستگار، برفی، پیمان اسفندیاری، مهدی معارف، مجید عربزاده، خلف خلفی، مصطفی خرمی، محمد توزی، سیدمهدی موسوی، اصغر اکبری، افضل دهداری، سلیم خدرپور، جاسم شجاع، محمد حیاتی، مرتضی خضری و جواد رستمی مطرح شد که در بیشتر موارد پهلوان زاده به سوالات پاسخ داد.

مدیران گروه جوانان ایده پردان و راه اندیشه هدف از برگزاری این جلسه را بررسی شعارهای انتخاباتی اعضای شورا عنوان نمودند اما وضعیت کنونی و تغییرات به وجود آمده سوالات را به سمت استیضاح شهردار و تا حدودی سرپرستی عباسی پیش برد که اکثر میهمانان در پایان جلسه از پاسخهای داده شده در این زمینه اظهار نارضایتی کردند.

این جلسه هم حواشی خاص خود را داشت ، سجاد امیری پیشنهاد داد که در پایان جلسه با یک قیام و نشستن میزان رضایت یا نارضایتی خود را نسبت به پاسخ های داده شده از طرف اعضای شورا نشان دهند که با واکنش تند پهلوان زاده روبرو شد.

در پی سوالات متعدد در زمینه دلایل استیضاح عربزاده ، خشایار خدری با برآشفتگی گفت: شما که اینقدر طرفدار عربزاده هستید چرا روزهای قبل از استیضاح حرفی و اعتراضی نداشتید.

خسرو حسینی، سلیمان نظام پور و زهرا عربزاده از اعضای غایب شورا در جلسه بودند.

اسکندر احمدی رییس آموزش و پرورش گناوه در این جلسه حضور داشت.

نشست-اعضای-شورا-و-فعالین-اجتماعی نشست-شورا..فعالین-اجتماعی نشست-اعضای-شورا-..وفعالین-اجتماعی نشست-شورا-و-فعالین-اجتماعینشست-شورا-و-فعالین-اجتماعی. نشست-شورا-و-فعالین-اجتماعی.. نشست-شورا-و-فعالین-اجتماعی... نشست-اعضای-شورای-شهر-گناوه.فعالین-اجتماعی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. ناصر

    بادرود خدمت مدیرسایت،این شورا هیچ گونه حرفى واسه دفاع کردن نداره،چون باند درست کردن براى …،نمونه بارز آن مزایده پارسال ساحل که با همدستى دو تن،چندصدمیلیون به جیب زدن،…،آقاى عربزاده بیا از کارهات دفاع کن

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *