امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نمایندگان گناوه برای صعود کار سختی در پیش دارند

 یاران سبز_محمد احمدزاده:لیگ دسته اول نوجوانان در گروه های شمال و جنوب برگزار شد. پرسپولیس شهرداری گناوه در خانه در برابر پارس برازجان متوقف شد و کمترین شانس را برای صعود دارد . وحدت گناوه هم در روزی که شاهین اهرم ۳ بر ۱ نماینده جم را شکست داد در برابر فجر کنگان با دو گل شکست خورد تا کار وحدت هم به اما و اگر کشیده شود.

پرسپولیس شهرداری گناوه که از تیم پارس برازجان پذیرایی می کرد در روزی که سرمربی خود را بر روی نیمکت نداشت نتوانست فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد. در نیمه اول مسابقه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نیمه دوم هم پارس فوتبال بهتری را به نمایش گذاشت و موفق شد دروازه میزبان خود را هم باز کند. ولی بلافاصله بعد از دریافت گل سرخپوشان گل تساوی را به ثمر رساندند گلی که حکایت عجیبی هم داشت تا نماینده گناوه از یک شکست خانگی فرار کند.رضا حیاتی این گل را به ثمر رساند.

در حواشی :

بعد از به ثمر رسیدن گل از سوی تیم پارس در حالی که بازیکنان این تیم در حال خوشحالی با مربی و نیمکت نشینان خود بودند و تعدادی از بازیکنان پارس هم در زمین پرسپولیس حضور داشتند ، داور خیلی زود بازی را آغاز کرد و پرسپولیسی ها موفق شدند کار را به تساوی بکشانند همین امر موجب اعتراض سرمربی این تیم شد و تیم خود را بیرون از زمین کشید که بعد از وقفه ای چند دقیقه ای دوباره بازی از سر گرفته شد.

یحیی کرمی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس هم به دلیل برگزاری مسابقات آموزشگاه های فوتسال در این دیدار بر روی نیمکت تیمش حضور نداشت.

در این گروه استقلال بنه گز پانزده امتیازی است و پرسپولیس گناوه با ۱۱ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.نماینده جم با ۷ و پارس برازجان با ۳ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم هستند. هلیله بوشهر هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.پرسپولیس گناوه برای صعود به لیگ برتر استان باید هر دو بازی آینده خود را پیروز از زمین خارج شود و استقلال بنه گز هم از سه بازی آینده خود هیچ امتیازی کسب نکند.

فجر-کنگان

وحدت دیگر نماینده شهرستان گناوه که شانس زیادی برای صعود داشت حال با پذیرفتن دو شکست پیاپی کارش برای صعود سخت شده است . تیم وحدت در حالی به مصاف فجر کنگان رفت که در همان دقایق ابتدایی فرصت های خوبی گلزنی داشت و می توانست کار را تمام کنند ولی با بی دقتی مهاجمان این فرصتها را از دست دادند. در اواسط نیمه اول نماینده کنگان به گل رسید تا بازی با یک گل در نیمه اول به پایان برسد در نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی فجر کنگان از روی نقطه پنالتی گل دوم را هم به ثمر رساند. تغییر سیستم بازی از سوی سرمربی وحدتی ها هم کار ساز نبود و این تیم موفق به گلزنی نشد تا کار وحدت هم برای صعود سخت شود.

در حواشی :

مصدومیت بازیکنان خوب و کلیدی وحدت در عدم نتیجه گیری این تیم بی تاثیر نبوده است.

در این گروه نماینده کنگان با ۹ امتیاز صدرنشین است . وحدت گناوه و نماینده جم ۷ امتیازی هستند و شاهین اهرم ۶ امتیازی است. در روز پایانی وحدت گناوه میزبان نماینده جم خواهد بود.شاهین اهرم و فجر کنگان به مصاف یکدیگر می روند.تا تکلیف صعود کننده و سقوط کنند در روز پایانی مشخص شود.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. اهم

    تیم فوتسال سپاهان گناوه قهرمان مسابقات
    گروه شمال استان بوشهر شد
    گناوه-ایرنا- تیم فوتسال جوانان سپاهان گناوه به مقام اول مسابقات گروه شمال
    استان بوشهر دست یافت.
    به گزارش ایرنا ، مسابقات این گروه که به میزبانی سپاهان گناوه در سالن نفت این شهرستان برگزارشد ، زردپوشان گناوه ای در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر ۱ پرسپولیس جزیره خارک را شکست داده و به مرحله بعدی راه یافتند.
    هر دو گل سپاهان گناوه را رضا خدری به ثمر رساند.
    مربی تیم فوتسال سپاهان گناوه گفت: این مسابقات قرار بود با حضور تیم های سپاهان گناوه، پیکان دیر، پرسپولیس خارک و استقلال تنگ ارم دشتستان برگزار شود که بدلیل انصراف دو تیم دیر و دشتستان تنها یک دیدار برگزار شد.
    اسکندر طاهری افزود: تیم گناوه به همراه نماینده خارک به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعد این مسابقات راه یافتند.
    وی گفت: مرحله بعدی این مسابقات باحضور چهار تیم و بصورت دوره ای هفته آینده برگزار خواهد شد تا چهره تیم قهرمان برای حضور در مسابقات کشوری اردیبهشت ماه برگزیده شود.
    از گروه جنوب هم به ترتیب تیمهای توحید آبدان دیر و چشمه بیدخون عسلویه بعنوان تیمهای اول و دوم به مرحله نهایی صعود کردند.
    شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.ک/۳

    پاسخ
  2. فجر کنگان عشقه

    مدیر محترم این رو یادتون رفت که تیم فجر بیش از ۱۰ موقعیت ۱۰۰درصد گلزنی از دست داد تا نتیجه همون ۲بر صفر تمام شود

    پاسخ
  3. بارس برازجان

    این سایت ک مال گناوس اولا تصحیح کنید بارس ۶امتیازداره و اون بازی هم هم مال مابود ولی اداورترسونزاشت

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *