امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز ویژه برنامه‌های اردیبهشت تئاتر استان بوشهر

گناوه آنلاین؛

 محمد مظفری صبح امروز در آیین افتتاح این برنامه‌های در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن‌های نمایش سراسر استان با همکاری ادارات ارشاد شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی را برای بزرگداشت این ایام آماده کرده‌اند که تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی گفت: نخستین شهرستان در برگزاری ویژه برنامه‌های اردیبهشت تئاتر دیر بوده که برنامه‌های بسیار متنوعی از روز اول اردیبهشت در این شهر آغاز شده و قرار است با برگزاری جشن تقدیر از هنرمندان تئاتر شهرستان دیر در روز ۱۱ اردیبهشت پایان یابد.
به گزارش گناوه آنلاین به نقل از  فارس، مظفری تصریح کرد: دیگر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های خود را همزمان با روز خلیج فارس آغاز خواهند کرد.
وی از اجرای نمایش، نشست‌های تخصصی نمایشنامه خوانی، نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، برگزاری دوره‌های آموزشی دیدار با خانواده شهیدان هنرمند، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار هنرمندان تئاتر با مسئولان شهرستان و ائمه جمعه سراسر استان، برگزاری مسابقات فوتبال بین هنرمندان و برگزاری همایش بزرگ نقاشی و مجسمه‌های شنی با موضوع تئاتر در اردیبهشت تئاتر استان خبر داد و گفت: بیشتر برنامه‌ها با همت هنرمندان تئاتر استان و با کمترین اعتبار و هزینه اجرایی شده است.
مظفری از برگزاری این برنامه‌ها در شهرهای بوشهر، گناوه، برازجان، دیلم کنگان، اهرم، دیلم، خارگ، دشتی، کاکی، دلوار خبر داد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *