امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نگاه «سگها …» به مشکلات خانواده+تصویر

یاران سبز: نمایشی که ابتدا قرار بود با نام «سگها مادرت را می خورند» به روی صحنه بیاید تنها توانست مجوز کلمه «سگها …» را بگیرد. این نمایش که نگاهی به مشکلات خانواده داشت توسط احسان حاجیانی کارگردانی شد. حاجیانی که تا قبل از این نمایش، در گروه رخ تنها به عنوان بازیگر بر روی صحنه می رفت در این نمایش اولین تجربه کارگردانی خود را انجام داد. نمایش «سگها…» نگاهی به مشکلاتی دارد که خیلی ها در جامعه با آن دست به گریبانند. در این نمایش مهیلا حیاتی در نقش سارا به عنوان شخصیت اصلی بر روی صحنه می رود. حیاتی که حالا به عنوان یک جوان با تجربه در نمایش شناخته شده است نتوانست انتظارات مخاطب خاص را برآورده کند. حیاتی در عین حالی که حس بسیار خوبی داشت اما یک نواختی در لحن او دیده می شد. در نمایش «سگها…» صادق نیک پرست به عنوان شوهر سارا گر چه دیالوگ کمی داشت ولی نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

سمیه توسیفیان که قبلا تنها در نمایش نامه خوانی دیده شده بود، برای اولین بار بر روی صحنه رفت و در نقش خاله خونی اولین کار خود را انجام داد. حس خوب توسیفیان نقطه قوت این بازیگر بود اما وقتی به دیالوگ می رسید ضعف خود را بروز می داد. با توجه به اولین تجربه توسیفیان در اولین کار خود موفق بود.

مهران حیدری زاده از فعالین عرصه نمایش در نمایش سگها… دستیار کارگردان بود. میلاد تقی زاده مدیریت صحنه این نمایش را به عهده داشت و احسان واعظ هم نورپردازی را انجام داد. موسیقی نمایش سگها… به عهده سجاد بهادری و مهدی سلیمانی بود و فریده گنجی هم در نقش منشی صحنه دیده شد.

از این نمایش استقبال خوبی صورت گرفت و آخرین اجرای آن هم در بوشهر با موفقیت انجام شد.

حیاتی-و-نیک-پرست-در-نمایش-سگها... سگها...-نیک-پرست..حیاتی نمایش...سگها... نمایش-سگها... نمایش-سگها-... نمایش-سگها...حیاتی-و-توسیفیان نمایش-سگها...نیک-پرست-و-توسیفیان نمایش-سگها.حیاتی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *